درز تصاویر رسمی گوشی هوشمند مقرون بصرفه Nokia 2 با باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی

ظاهرا گوشی مقرون به صرفه Nokia 2 مراحل پایانی ساخت خود را می‌گذراند و آماده عرضه به بازار است، در همین زمینه تصاویر رسمی Nokia 2 نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

0

شرکت HMD Global که لیسانس ساخت گوشی‌های برند نوکیا را در اختیار دارد در حال آماده سازی گوشی Nokia 2 به بازار است. این گوشی تاییدیه‌های FCC را دریافت کرده است و بارزترین چیزی که در خصوص مشخصات Nokia 2 به چشم می‌خورد باتری 4 هزار‌ میلی‌آمپرساعتی این گوشی است.

در همین حال ایوان بلس که وی را با نام کاربری evleaks@ در توییتر می‌شناسیم تصاویر رسمی Nokia 2 را منتشر کرده است. این تصاویر نمای کاملی از گوشی مقرون به صرفه Nokia 2 را به نمایش می‌گذارد.

چیزی که در خصوص طراحی Nokia 2 جالب به نظر می‌رسد تعبیه کردن دکمه‌های تعامل با گوشی در داخل صفحه‌نمایش است، بد نیست بدانید پیش از این در گوشی‌های اندرویدی نوکیا شاهد دکمه‌های خازنی برای تعامل با گوشی در قسمت پایین صفحه‌نمایش بودیم.

از طرف دیگر قسمت پایین صفحه‌نمایش Nokia 2 نسبت به بدنه گوشی حاشیه زیادی دارد، این امر با توجه به صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه‌ای که در گوشی‌های هوشمند تراز اول شاهد هستیم چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن HD در کنار پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 212 که در فرکانس 1.27 گیگاهرتز کار می‌کند به همراه 1 یا 2 گیگابایت رم از مواردی است که به احتمال زیاد در Nokia 2 شاهد آن خواهیم بود.

گفته می‌شود که ممکن است در قسمت پشت Nokia 2 یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شود و یک سنسور 5 مگاپیکسلی وظیفه عکس‌های سلفی این گوشی را بردوش خواهد گرفت. در کنار این موارد انتظار اندروید نسخه 7.1 نوقا را نیز در Nokia 2 انتظار داریم.

همان‌گونه که اشاره شد فرآیند ساخت Nokia 2 به اتمام رسیده است و پیش‌بینی می‌کنیم در ظرف یکی دو هفته آینده شاهد عرضه این گوشی مقرون‌ به صرفه از جانب نوکیا به بازار باشیم.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.