آپدیت اندروید 7 نوقا برای گلکسی A9 پرو سامسونگ از راه رسید

فروردین ماه سال گذشته بود که سامسونگ از Galaxy A9 pro رونمایی کرد حالا باخبر شدیم سامسونگ آپدیت اندروید 7 نوقا را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است.

1

بر اساس گزارش‌هایی که منتشر شده این آپدیت که حجمی حدود 1.3 گیگابایت دارد فریم‌ور گلکسی A9 پرو را به نسخه A910FXXU1BQHB ارتقا می‌دهد. نسخه سیستم‌عامل گلکسی A9 پرو نیز به اندروید 7 نوقا ارتقا پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر کاربران هندی گلکسی A9 پرو قادر به دریافت آپدیت اندروید 7 نوقا هستند و با این حساب پیش‌بینی می‌شود این آپدیت در سایر کشورها نیز به زودی منتشر شود.

سامسونگ از چیپست قدرتمند Snapdragon 652 کوالکام برای این گوشی استفاده کرده که به لطف هسته‌های پردازشی قدرتمند Cortex-A72 و پردازنده گرافیکی جدید Adreno 510 تقریباً چیزی از پرچم‌داران اندرویدی کم ندارد. این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید 6.01 مارشملو عرضه شد و دارای رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و رزگلد است.

دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بوده و گوشی می‌تواند از دو سیم‌کارت در کنار یک کارت حافظه microSD استفاده کند. باتری غول‌آسا، حسگر اثر انگشت، صفحه‌نمایش بزرگ AMOLED و پردازنده قدرتمند مسلماً برای افرادی که به گوشی‌های بزرگ علاقه دارند ایده‌آل بوده و طراحی جدید سامسونگ نیز جای شکایتی را باقی نمی‌گذارد.

اگر هنوز اعلان دریافت این آپدیت را مشاهده نکرده‌اید احتمالا باید کمی بیشتر منتظر بمانید با این حال بد نیست سری به بخش تنظیمات و قسمت به‌روزرسانی گوشی هوشمند خود بزنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Milad می‌گوید

    اپدیتش که هنوز نیست!!