تاییدیه‌های فنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از باتری کوچکتر و ظرفیت شارژ پایین‌تر آنها خبر دارد

همان‌طور که خودتان هم در جریان هستید، اپل در این هفته از پرچم‌داران جدید خود یعنی آیفون 8 و آیفون 8 پلاس رونمایی کرد. معمولاً کمپانی به گنجایش باتری گوشی‌هایش در وب‌سایت خود اشاره‌ای نمی‌کند و ما نیز این جزئیات را بعداً در سایت‌های تأییدیه فنی یا کالبدشکافی گوشی به دست می‌آوریم.

0

حالا که هردو گوشی در چین توسط TENAA تأییدیه کسب کرده‌اند، مشخص‌شده که نسبت به گوشی‌های قبل از خود گنجایش باتری کمتری هم دارند. پس احتمالاً سنگین شدن و افزایش ضخامت دستگاه به شیشه پشت دستگاه و دیگر قطعاتش مربوط می‌شود.

مشخص‌شده که آیفون 8 (A1863) باتری با گنجایش 1821 میلی‌آمپری دارد و این در حالی است که آیفون 7 باتری 1960 میلی‌آمپری داشت. آیفون 8 پلاس نیز از باتری 2675 میلی‌آمپری در مقایسه با باتری 2900 میلی‌آمپری باتری آیفون 7 پلاس استفاده می‌کند. پس گنجایش باتری دستگاه‌های جدید حدود 7 درصد کاهش داشته است. همچنین مشخص‌شده که شایعات درست از آب درآمده‌اند و آیفون 8 حافظه رم 2 گیگابایتی و آیفون 8 پلاس رم 3 گیگابایتی دارد؛ درست مثل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس.

در اطلاعات جدید منتشرشده از Geekbench، اشاره‌شده بهره می‌برد که آیفون 8 پلاس که از جدیدترین تراشه A11 استفاده کرده برای تک هسته و چند هسته به ترتیب امتیازهای 4274 و 10248 کسب کرده که این میزان بالاتری نسبت به آی‌پد پرو است.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.