سازنده‌ی The Journey بازی جدید خود را برای اپل معرفی کرد

استودیوی مستقل و شناخته شده‌ی thatgamecompany که بیشتر برای دو بازی قابل The Journey و Flower که برای پلی‌استیشن عرضه شدند، شناخته می‌شود، شب گذشته بازی جدید خود را معرفی کرد.

1

این بازی اولین عنوانی است که این استودیو قرار نیست زیر پرچم سونی آن را ساخته و منتشر کند. “Sky” بازی جدید خالقین «جورنی» است که ابتدا برای اپل تی‌وی، آی‌فون و آیپد عرضه می‌شود. این بازی در جریان رویداد اپل معرفی شد.

این بازی به نوعی دنباله‌ی معنوی بازی قبلی این استودیو است. سازندگان بر این باورند که با امکانات تازه‌تر می‌توانند تجربه‌ی چندنفره‌ی جدیدی برای بازی‌کنندگان این عنوان به ارمغان بیاورند. بازی‌کنندگان در این بازی در آسمانی ابری به پرواز در می‌آیند و نورها را از سراسر جهان جمع می‌کنند!

این بازی را می‌شود در حالت چند نفره‌ی آنلاین با هشت بازی‌کننده به بازی نشست. مدیر استودیو که دیشب در استیج برنامه‌ی اپل حضور یافت، ضمنا اضافه کرد که بازی را فعلا فقط می‌شود در دستگاه‌های اپل، از جمله اپل‌ تی‌وی، iPhone و iPad بازی کرد. بازی در تلویزیون اپل از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کند. با توجه به تیزری که از بازی منتشر شده، به نظر می‌رسد «آسمان» می‌تواند از این امکان به نحو احسن استفاده کند:

 

استودیوی tahtgamecompany اوایل سال گذشته از ساخت یک بازی جدید خبر داده بود اما چیزی در این مورد نگفت. تنها اشاره‌ای که شده بود جمله‌ی “یک بازی در مورد اعطا کردن” بود. حالا با پروژه‌ی جدید آن‌ها آشنا شده‌ایم و می‌دانیم که این عنوان برای مدت زمانی طولانی در مرحله‌ی ساخت و توسعه به سر می‌برده است.

بازی Sky به طور انحصاری در اختیار پلتفرم‌های اپل نیست و بعد از مدتی برای دیگر پلتفرم‌ها هم عرضه می‌شود. در حال حاضر، اسمی از دیگر پلتفرم‌ها برده نشده است.

منبع polygon
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    بازی جذابی به نظر میرسه
    به اپل تی وی که دسترسی نداریم
    واسه اندروید تی وی هم منتشر کنن عالی میشه