اپل Animoji را معرفی کرد؛‎ شکلک‌های متحرک برای iOS 11

اموجی‌ها و شکلک‌ها بخشی از فرهنگ دیجیتال ما شده‌اند و اپل امشب در آپدیت جدید خود تغییر جالبی را برای اموجی‌ها به ارمغان آورد

0

Animoji که قابلیت تازه iOS 11 است امشب معرفی شد و به صورت خلاصه نسخه انیمیشن شده و دارای حرکت همان اموجی‌های محبوب است. اما یک قابلیت خیلی جذاب‌تر وجود دارد که در صورت استفاده از iPhone X می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. iPhone X در قسمت بالایی خود یک سری اسکنر صورت به نام Face ID دارد و قابلیت Animoji می‌تواند با اسکن کردن حالات چهره شما، اموجی متحرکی را متناسب با حرکات شما خلق کند!

Aniomji مستقیما درون اپلیکیشن Messages در iOS 11 موجود خواهد بود و می‌توانید در این اپلیکیشن از این اموجی‌ها استفاده کنید. می‌توانید اموجی‌ها را در حالت تمام صفحه ویرایش کنید و قبل ازینکه آن‌ها را ارسال کنید اموجی‌ها را به صورت لایو و زنده می‌توان تماشا کرد. این اموجی‌ها به صورت یک ویدئوی تکرارشونده و با صدا برای طرف مقابل شما ارسال خواهند شد.

تعریفی که اپل برای واژه Animoji در نظر گرفته این تعریف است : « پیام‌های تصویری شخصی‌سازی شده که صدا و حالت چهره شما را استفاده خواهند کرد.» اپل هم‌اکنون در تلاش است تا حجم بیشتری از این Animoji‌ها را برای استفاده کاربران خلق کند.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.