آیفون‌های جدید از قابلیت شارژ بی‌سیم با استاندارد Qi پشتیبانی می‌کنند

سال‌ها کاربران شرکت‌های مختلف دسترسی به شارژ بی‌سیم گوشی‌های خود را داشتند و اپل از این تکنولوژی غافل بود اما مثل اینکه رویای شارژ بی‌سیم زنده است.

1

امشب اپل تکنولوژی تازه شارژ بی‌سیم خود را معرفی کرد و بالاخره به کاربران خود اجازه می‌دهد تا آیفون‌هایشان را به صورت بی‌سیم شارژ کنند. گوشی‌های تازه شرکت اپل از تکنولوژی شرکت Qi استفاده خواهند کرد که همان استاندارد شارژ بی‌سیم سامسونگ است.

البته اپل سر و صدای زیادی را به خاطر این قابلیت درست کرد اما اساسا هیچ شارژر و پنلی و پدی را برای استفاده معرفی نکرد. در اصل این شرکت فقط اعلام کرد که از این پس می‌توان بی‌سیم محصولات را شارژ کرد و محصولات شارژ بی‌سیم متعلق به شرکت Qi خواهد بود و حتی برخی محصولاتی که شرکت Qi نیز آن‌ها را تایید کرده مانند Belkin یا Mophie نیز قابل مصرف خواهند بود. می‌توان برای دیدن محصولات منطبق با تکنولوژی آیفون به سایت Qi مراجعه کرد.

مطلب در حال تکمیل شدن است…

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    معرفی کرد