سامسونگ قصد رونمایی از گلکسی نوت با صفحه نمایش تاشو در سال آینده را دارد

سامسونگ مدتی پیش صفحه‌نمایش‌های تاشو خود را معرفی کرده است اما تاکنون از حضور این صفحه‌نمایش‌ها در گلکسی‌های سامسونگ خبری نبوده است حالا از قرار معلوم سامسونگ قصد رونمایی از گلکسی نوت با صفحه نمایش تاشو در سال آینده را دارد.

0

Koh Dong-jin مدیرعامل سامسونگ در این زمینه با اشاره با اینکه سختی‌های زیادی پیش روی تولید یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو وجود دارد، اعلام کرده است که برنامه‌زمان‌بندی سامسونگ برای عرضه گلکسی نوت با صفحه‌نمایش تاشو برای سال آینده در نظر گرفته شده است اما این امر مستلزم آن است که مشکلات پیش روی ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو از میان برداشته شود.

به این ترتیب می‌توان گفت در یکی دو سال آینده به احتمال بسیار زیاد شاهد حضور یک گوشی تراز اول از جانب سامسونگ با صفحه‌نمایش تاشو خواهیم بود و به احتمال فراوان این گوشی، همان گلکسی نوت سامسونگ باشد که به صفحه‌نمایش تاشو مجهز شده است اگرچه با توجه به نوآوری به کار گرفته شده در آن می‌توان انتظار عرضه آن در یک سری جدید در گوشی‌های هوشمند سامسونگ باشیم.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.