قیمت ال‌جی V30 ممکن است بالاتر از حد انتظار باشد

ال‌جی با معرفی V30 نشان داد پرچمداری معرفی کرده است که قصد رقابت با پرچمداران سامسونگ و اپل را دارد، از قرار معلوم این امر باعث شده است تا V30 به لحاظ قیمت نیز قیمتی بالاتر از انتظار داشته باشد.

0

گفته می‌شود که احتمالا ال‌جی گوشی V30 را در کره با قیمت گزاف 840 دلار به فروش خواهد رساند. این قیمت نسبت به آنچه در پرچمداران سامسونگ شاهد هستیم ارزان‌تر است اما باز هم با توجه به اینکه انتظار می‌رفت V30 قیمتی حدود 740 دلار داشته باشد قیمت زیادی به حساب می‌آید.

البته با توجه به سیاست‌هایی که از ال‌جی سراغ داریم باید گفت بعید به نظر می‌رسد ال‌جی قصد گران‌فروختن V30 را داشته باشد و قطعات حاضر در این گوشی است که باعث گران‌تر شدن قیمت V30 شده است. در این زمینه می‌توان به تجهیزات پخش با کیفیت صدا و همچنین صفحه نمایش OLED اشاره کرد که در V30 شاهد آن‌ها هستیم.

ال‌جی تاکنون گوشی‌های خانواده V را با قیمتی حدود 700 دلار راهی بازار کرده است و به این ترتیب ممکن است قیمت 840 دلاری V30 به مذاق کاربران خوش نیاید. از طرف دیگر ال‌جی همیشه سعی دارد تا گوشی‌های تراز اول این شرکت به لحاظ قیمت از پرچمداران سامسونگ و اپل ارزان‌تر باشد.

با توجه به قیمت 1000 دلاری که برای آیفون جدید اپل پیش‌بینی می‌شود و قیمت گزاف گلکسی‌های اس 8 سامسونگ و همچنین نوت 8 می‌توان گفت قیمت V30 ال‌جی چندان هم گران‌ نیست. البته در صنعت موبایل شاهد رقبای جدیدی نظیر اسنشال نیز هستیم، گوشی اسنشال که انصافا کیفیت خوبی هم دارد و از صفحه‌نمایش بدون حاشیه بهره می‌برد با قیمتی حدود 699 دلار راهی بازار آمریکا شده است. گوشی هوشمند Mi Mix 2 شیائومی نیز با دوربین دوگانه راهی بازار خواهد شد و بدون شک قیمتی کمتر از پرچمداران همرده خود دارد.

در مجموع باید دید آیا ویژگی‌های بارزی که ال‌جی در V30 تعبیه کرده است خواهند توانست به اهرمی برای فروش این گوشی پرچمدار تبدیل شوند، یا اینکه افزایش قیمت V30 باعث عدم تمایل خریداران به خرید این گوشی خواهد شد.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.