تماشا کنید: نتیجه دور از انتظار تست سقوط گوشی هوشمند اسنشال فون

گوشی هوشمند اسنشال رسماً در برخی نقاط جهان عرضه شده است و حالا زمان آن رسیده که مقاومت این گوشی هوشمند به آزمایش گذاشته شود، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با مشاهده نتیجه دور از انتظار تست سقوط گوشی اسنشال با ما همراه باشید.

0

گوشی هوشمند اسنشال پس از تاخیرهای متوالی عرضه شد، به همین دلیل یکی از کاربران یوتیوب که علاقه زیادی به آزمایش مقاومت گوشی‌های هوشمند تراز اول دارد در ویدئویی آزمایش سقوط گوشی اسنشال را به نمایش گذاشته است.

جالب است بدانید در ساخت بدنه گوشی اسنشال از تیتانیوم و سرامیک استفاده شده است، استفاده از این مواد در ساخت بدنه گوشی‌های هوشمند کار رایجی نیست. این امر باعث شده است تا کاربر یوتیوب که وی را با نام کاربری JerryRigEverything می‌شناسیم به جای اینکه گوشی اسنشال را مورد آزمایش‌های مقاومت در برابر حرارت یا خم شدن قرار دهد، اسنشال را در آزمایش سقوط بررسی کرده است.

سرامیک نسبت به شیشه جنس شکننده‌تری دارد، با این حساب انتظار می‌رفت که قسمت پشت گوشی اسنشال راحت‌تر ترک بردارد. اما انصافا پشت گوشی اسنشال مقاومت خوبی داشت. از طرف دیگر انتظار می‌رفت که قاب جلوی اسنشال به لطف حضور شیشه گوریلا گلس، مقاومت بیشتری داشته باشد اما صفحه‌نمایش اسنشال در برابر افتادن مقاومت خوبی نداشت و کاملاً شکست.

اسنشال فون از سخت افزاری قدرتمندی از جمله تراشه اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد. شرکت سازنده برای بخش پشتی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی رنگی و تگ رنگ استفاده کرده‌ که سنسور رنگی آن با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.85 و به کمک سنسور دیگر، توانایی ثبت تصاویر در حالت‌های تله فوتو، بوکه و مونوکروم واقعی خواهد را داشت. دوربین دوم این گوشی نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی و عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تجهیز شده تا تصاویر سلفی به بهترین شکل ممکن ثبت شوند. این محصول از نمایشگری 5.7 اینچی از نوع QHD بدون حاشیه کناری بهره برده و دوربین سلفی آن در مرکز قسمت مربوط به نمایش اعلان‌ها قرار گرفته است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.