تشکیل اولین صف خرید آیفون ایکس اپل 24 ساعت پیش از رونمایی رسمی

درحالی‌که اپل هنوز به‌صورت رسمی آیفون‌های جدید خود آیفون 8 و 8 پلاس و البته آیفون ایکس رونمایی نکرده است هواداران در استرالیا اولین صف برای خرید آن را تشکیل داده‌اند.

0

به تازگی تصویری توسط یک روزنامه‌نگار استرالیایی در توییتر منتشر شده است که شخصی مک‌بوک به دست و لم داده بر صندلی راحتی را در جلو درب اپل استور سیدنی نشان می‌دهد. زمان ثبت این تصویر تقریباً بیش از یک شبانه‌روز پیش از زمان رسمی معرفی آیفون‌های جدید بوده و حتی همین الان هم (زمان انتشار مطلب) هنوز تقریبا 8 ساعت تا معرفی رسمی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس و از آن مهم‎تر احتمالا زمان زیادی تا عرضه‌ی رسمی این گوشی‌ها باقی مانده اما گویا برخی طاقت‌شان به سر آمده است.

اگر شایعات اخیر درست باشند قرار است آیفون 8 و 8 پلاس در تاریخ ۳۱ شهریور و آیفون ایکس حتی دیرتر از آن به بازار عرضه شود. گرچه اپل هنوز مشخصات جدید آیفون‌های خود را معرفی نکرده اما بر اساس شایعات آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از طراحی جدید برخوردار است و از ویژگی‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند درحالیکه آیفون ایکس با نمایشگر بدون حاشیه، سنسور Face ID و دیگر جزئیات طراحی کاملا متفاوتی دارد.

برای اینکه از تمام چیزهایی که از کنفرانس 21:30 دقیقه امشب اپل انتظار داریم مطلع شوید کافیست مطلب “تمام چیزهایی که از کنفرانس امشب اپل انتظار داریم” را در فارنت بخوانید.

 

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.