آپدیت HDR یوتیوب برای گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی از راه رسید

به‌نظر می‌رسد گوگل پشتیبانی از ویدئوهای HDR را برای برخی گوشی‌های هوشمند شروع کرده است و از حالا با اپلیکیشن آن می‌توان به تماشای این ویدئوها پرداخت.

0

طبق اعلام وب‌سایت The Verge، این خبر رسمی است و پشتیبانی از برخی گوشی‌های هوشمند برای پخش ویدئوهای HDR شروع شده است. این حالت حداکثر در رزولوشن 1080p با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه در دسترس کاربران است. طبق گزارش‌های منتشرشده در Reddit و SamMobile به‌نظر می‌رسد این به‌روزرسانی نرم‌افزاری در سکوت کامل دیروز منتشر شده است.

پاییز سال گذشته بود که یوتیوب پشتیبانی از ویدئوهای HDR را اضافه کرد، اما تاکنون این پشتیبانی برای گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش HDR صورت نگرفته بود. هم‌اکنون دارندگان گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ، گلکسی نوت ۸ سامسونگ، پیکسل گوگل، V30 ال‌جی و اکسپریا XZ پریمیوم سونی می‌توانند از طریق اپلیکیشن اندرویدی یوتیوب اقدام به تماشای این ویدئوها کنند. قاعدتاً باید در آینده‌ی نزدیک از طرف گوگل منتظر اضافه‌شدن دستگاه‌های بیش‌تر به این لیست باشیم.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.