واتس‌اپ در حال کار بر روی ابزارهای جدید برای کسب‌وکارهاست

پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ که بیش از یک میلیارد کاربر فعال روزانه دارد، برنامه‌های خود برای کسب‌وکارها را به‌صورت رسمی اعلام کرده است.

0

این شرکت که زیرمجموعه‌ی فیس‌بوک است، اعلام کرد در حال ساخت و تست ابزارهای جدیدی است که هدف آن‌ها تسهیل و قابل‌اعتماد‌ساختن ارتباط بین مردم و شرکت‌های بزرگ است.

به‌طور صریح‌تر، واتس‌اپ اعلام کرده است که دو نسخه مخصوص کسب‌وکارها منتشر خواهد کرد: یک نسخه مخصوص کسب‌وکارهای کوچک که رایگان است و نسخه‌ی دیگری که پولی و مخصوص شرکت‌های بزرگ مثل خطوط هواپیمایی، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیکی و بانک‌ها است.

این شرکت در وبلاگ خودش به این نکته اشاره کرده است که کسب‌وکارها می‌توانند از نسخه‌ی Business واتس‌اپ برای ارسال اطلاعات مفید مانند زمان پرواز، تأیید ارسال محموله‌ها و… استفاده کنند. گفتنی‌ست هم‌اکنون اطلاعات دقیقی از این‌که این نسخه چه زمانی عرضه خواهد شد در دسترس نیست.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.