ببینید: رندرهای جدید از هواوی میت 10

هواوی میت 10 ویژگی‌های زیادی دارد که هواداران را چشم انتظار خود کرده است، اکنون نیز شاهد انتشار رندرهایی جدید از هواوی میت 10 هستیم تا این گوشی تراز اول را از نماهای بیشتری ببینیم.

0

هواوی در سال جاری چند گوشی مختلف را با دوربین دوگانه راهی بازار کرده است اما هواوی میت 10 که گل‌سرسبد گوشی‌های تراز اول هواوی به حساب می‌آید هنوز رسما رونمایی نشده است و گفته می‌شود که در تاریخ 15 شهریور ماه جاری رونمایی خواهد شد.

در هواوی میت 10 شاهد حضور ویژگی‌هایی هستیم که اهمیت این گوشی را بیشتر کرده است، یکی از این موارد حضور چیپست کیرین 970 است. این چیپست هشت هسته‌ای که ساخت دست خود هواوی است از فناوری 10 نانومتری استفاده کرده و شاهد حضور معماری bigLITTLE در این چیپست هستیم. چهار هسته قدرتمند Cortex-A73 در کنار چهار هسته Cortex-A53 cores در چیپست 970 هواوی حضور دارد. این امر باعث شده است چیپست جدید هواوی به سرعت 2.8 گیگاهرتز دست پیدا کند. چیپست گرافیکی Mali-G71 MP8 در کنار پشتیبانی از رم LPDDR4 در فرکانس 1866MHz نیز از دیگر مواردی است که چیپست 970 هواوی به آن‌ها افتخار می‌کند.

جالب است بدانید چیپست کیرین 970 با هوش مصنوعی نیز سازگاری دارد و دوربین‌های دوگانه‌ با یک سنسور رنگی و یک سنسور سیاه و سفید را به خوبی تشخیص می‌دهد. علاقه‌مندان هواوی میت 10 به خوبی می‌دانند که هواوی در خصوص این گوشی تراز اول رازنگه‌دار خوبی نبوده است و تاکنون تصاویر و اطلاعات زیادی از میت 10 را شاهد بوده‌ایم.

اکنون نیز شاهد انتشار تصاویر رندر شده‌ای از میت 10 هستیم که این گوشی را در زوایای مختلفی نشان می‌دهد. در میت 10، سنسور اسکن اثر انگشت در قسمت دکمه Home گوشی تعبیه شده است، این گوشی از صفحه‌نمایشی 5.9 اینچی بهره خواهد برد و درگاه جک هدفون 3.5 میلی‌متری در کنار پشتیبانی از USB-C به همراه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی ویژگی‌های اصلی میت 10 را تشکیل می‌دهد.

اگر نگاهی به واحد موبایل هواوی داشته باشید به راحتی متوجه خواهید شد که این شرکت بزرگ چینی کمر همت خود را بسته است تا سامسونگ و اپل را در بازار کنار بزند.

در این زمینه به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که بر اساس این گزارش‌ هواوی توانسته است با عبور از اپل دومین فروشنده گوشی‌های هوشمند دنیا شود.

به این ترتیب انتظار می‌شود حضور هواوی میت 10 در بازار بتواند به افزایش فروش گوشی‌های هوشمند هواوی و بیشتر کردن سهم این غول چینی در بازار کمک شایانی کند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.