تماس سیری با گارد ساحلی، جان یک کودک و خانواده‌اش را نجات داد

دختر ۱۴ ساله‌ای با نام تایلر فرنک، زندگی خود را مدیون دستیار صوتی اپل است. طوفان هاروی زندگی او و خانواده‌اش را در خطر بزرگی قرار داده بود.

0

این دختر ۱۴ ساله از نوعی بیماری کم‌خونی رنج می‌برد و هم‌زمان با شدت‌گرفتن طوفان و بالاآمدن سیل، این بیماری در او شدت گرفت و جان او بیش‌ازپیش به خطر افتاد. در این زمان تنها یک راه به ذهن او می‌رسید و آن هم درخواست از سیری برای تماس با گارد ساحلی بود.

اولین باری که هلی‌کوپتر گارد ساحلی از راه رسید، او نتوانست خودش را نجات دهد؛ چراکه اولویت گارد ساحلی، افراد سالخورده و بسیار مریض بود. گفتنی‌ست که خانواده‌ی این دختر نیز همراهش بودند و آن‌ها نیز نجات نیافتند. بااین‌حال آن‌ها امید خود را از دست ندادند و روز بعد دوباره از گارد ساحلی درخواست کمک کردند و این‌بار توانستند نجات پیدا کنند.

این دختر پس از نجات به بیمارستان منتقل شد تا به‌دلیل بیماری خود، تحت مراقبت قرار داشته باشد و پس از آن به خانواده‌اش ملحق شد.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.