اپ‌نت: جنگ هوایی Voltes V

این بازی کم‌حجم اما با کیفیت و زیبا به نام Voltes V را دانلود و نصب نمایید تا تجربه یک پرواز مهیج را کسب کنید. این بازی توسط Xurpas Inc. برای دوستداران بازی‌های اکشن طراحی و عرضه شده است.

0

این بازی را نصب نموده تا در نقش کاراکتر اصلی آن با نام Steve به همراه دوستانتان به جنگ‌های مهیج هوایی بپردازید. این شخصیت سوار بر جت جنگنده خود شده و از پایین صفحه نمایشگر شما شروع به پرواز می‌کند. با هماهنگی با نیروهای خودی به بازی بپردازید تا از سد موانع پیش رویتان عبور نمایید. این موانع شامل دشمنان شما و نیز انواع ربات‌ها می‌باشد. قابلیت‌های جت جنگنده خود را به کار ببرید و در مقابل این نیروها مقاومت کنید.

هدف نهایی Steve و تیم همراهش نجات زمین از دست ربات‌ها است. در هر مرحله به جمع‌آوری سکه بپردازید تا به وسیله امتیازات جمع شده بتوانید سلاح‌های خود را ارتقا دهید و یا بر قدرت جت جنگنده‌تان بیفزایید. از امتیازات به دست آمده برای تقویت تیم همراهتان نیز استفاده کنید. یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز Voltes V بعد از به دست آوردن امتیازات بالا توانایی احضار ربات‌های قدرتمند برای کمک به تیمتان می‌باشد. با اتمام مراحل می‌توانید زمین را نجات دهید و به پیروزی برسید. این بازی کم‌حجم دارای گرافیک بالا و موسیقی متن بسیار جذابی است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.