تماشا کنید: امکانات رابط کاربری LG V30

در V30 ال‌جی که به تازگی معرفی شده است شاهد امکانات جالبی در رابط کاربری این گوشی هستیم، با این حساب تماشا کردن امکانات رابط کاربری LG V30 خالی از لطف نخواهد بود.

1

شاهد رونمایی گوشی V30 از جانب ال‌جی در مراسم IFA 2017 بودیم، این گوشی پرچمدار به امکانات زیادی مجهز است، صفحه‌نمایش دوم نیز که ال‌جی رسم داشت در گوشی‌های خانواده V به کار بگیرد در V30 ال‌جی حذف شده است.

این امر باعث شده تا قابلیتی با نام floating bar عملاً جای صفحه‌نمایش دوم را در V30 بگیرد. به غیر از این مورد رابط کابری V30 دستخوش تغییرات زیادی شده است.

در قسمت floating bar شاهد حضور ابزاری برای گرفتن اسکرین‌شات از صفحه‌ و همچنین ابزار نقاشی هستیم. قابلیت ذخیره تصاویر با فرمت GIF نیز یکی دیگر از موارد جدیدی است که در رابط کابری V30 ال‌جی به چشم می‌خورد.

میان‌بر اپلیکیشن‌ها را نیز می‌توان به floating bar اضافه کرد. آیتم‌های مربوط به برقراری تماس،‌ اجرای موسیقی و فهرست مخاطبین نیز از مواردی است که در floating bar جای می‌گیرد.

در همین خصوص

از طرف دیگر در V30 شاهد صفحه‌نمایش AMOLED هستیم، این فناوری تعامل بهتری با ویژگی Always On در صفحه‌نمایش V30 نسبت به همین فناوری در صفحه‌نمایش‌های LCD گوشی‌های G5 و G6 دارد.

در کنار این موارد در رابط کاربری V30 شاهد اضافه شدن امکانات زیادی برای دوربین قدرتمند این گوشی نیز هستیم. حالت Cine Effect امکان اعمال Color Grading حرفه‌ای را فراهم می‌کند و همچنین می‌توانید بر روی هر بخش از تصویر غیر از مرکز آن نیز زوم کنید.

یک ویرایشگر ساده و کارا برای ادیت فیلم‌های گرفته شده نیز در رابط کاربری V30 تعبیه شده است. در V30 همچنین شاهد حضور مبدل صوتی quad DAC به همراه یک آمپ قوی هستیم تا هدفون‌های فول سایز و حرفه‌ای نیز بهتر از هر گوشی دیگری با آن درایو شوند.

لمس طولانی صفحه‌نمایش نیز منوی میان‌بر اپلیکیشن‌ها را باز می‌کند. امکان باز کردن قفل صفحه‌نمایش گوشی توسط صدای کاربر نیز یکی دیگر از مواردی است که در رابط کاربری V30 تعبیه شده است.

در کنار تمامی این موارد ال‌جی در رابط کاربری V30 از Google Assistant برای انجام فرمان‌های صوتی کاربر بهره گرفته است. ال‌جی برای گیمرهای حرفه‌ای موبایل در V30 ابزارهای مخصوص تعامل با بازی‌های مختلف را نیز در نظر گرفته است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    چند صباحی الجی جی 3 استفاده کردم عمیقا معتقدم پر امکانات ترین گوشی بود که استفاده کردم. تازه اون جی 3 بود