تصاویر سرفیس مینی تبلت نافرجام مایکروسافت منتشر شد!

ایوان بلس لو دهنده‌ی معروف تصاویری از مینی سرفیس را منتشر کرده است: تبلت ناکام شرکت مایکروسافت که عرضه آن منتفی شد.

0

در تصویر کاور پلاستیکی سرخ رنگ، کیبورد و مشخصات کامل تبلت به چشم می‌خورد. بر اساس گزارشات سرفیس مینی دستگاهی با نمایشگر 7.5 اینچی و وضوح تصویر 1440 در 1080، تراشه‌ی اسنپدراگون 800 کوالکوم و 32 گیگابایت رم بود. مایکروسافت قصد داشت این دستگاه را در رنگ‌های سیاه، آبی و قرمز به بازار عرضه کند.

این شرکت در واقع قصد داشت تبلت سرفیس مینی را در کنار سرفیس پرو 3 در رویداد 2014 معرفی کند. سرفیس پرو 3 معرفی شد اما مدیرعامل مایکروسافت «ساتیا نادلا» و مدیرعامل سابق نوکیا «استفان الوپ» تصمیم گرفتند پروژه‌ی سرفیس مینی را چند هفته پیش از این رویداد متوقف کنند.

قرار بود سرفیس مینی از پردازنده‌ی کوالکوم ARM  بهره ببرد و با ویندوزRT  و قلم سرفیس به بازار عرضه شود. مینی تبلت سری Iris بخاطر اندازه و رنگ بندی‌‌اش بیشتر به دستگاه یادداشت برداری بچه مدرسه‌ای‌ها شباهت دارد. پیش از این نیز «پانوس پانای» مدیر ارشد بخش سرفیس شرکت مایکروسافت سرفیس مینی را به دفتر یادداشت Moleskine  تشبیه کرده بود.

مایکروسافت احتمالا زمان خوبی را برای کنسل کردن تبلت خود انتخاب کرد چرا که غول تکنولوژی در تبلت‌های ویندوز RT  چندان موفق نبود و بازار گوشی‌های هوشمند بزرگتر را ترجیح می‌داد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.