آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 بیست و پنجم مهرماه منتشر خواهد شد

مایکروسافت مدتی است که در حال آزمایش آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 است، اکنون نیز باخبر شدیم آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 قرار است 25 مهرماه منتشر شود.

0

مایکروسافت مدتی است که آپدیت Creators ویندوز 10 را آزمایش می‌کند و ظاهرا این آزمایش‌ها جواب خود را پس داده و قرار است در تاریخ 25 مهر ماه شاهد انتشار رسمی آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 باشیم.

مهم‌ترین ویژگی که در این نسخه از آپدیت جامع ویندوز 10 به چشم می‌خورد امکان تعامل با پلتفرم واقعیت ترکیبی در ویندوز 10 است. اگر اخبار فارنت را دنبال کرده‌ باشید حتما در جریان هستید که شرکت‌های دل، ایسوس، ایسر، اچ‌پی و لنوو هدست‌های واقعیت ترکیبی جدیدی را برای تعامل با پلتفرم واقعیت ترکیبی در ویندوز 10 به تازگی در مراسم IFA 2017 معرفی کرده‌اند.

ناگفته نماند که ظاهرا مایکروسافت قصد داشته ویژگی‌های زیادی را در آپدیت پاییزه Creators ویندوز 10 معرفی کند اما ترجیح داده است این ویژگی‌ها را برای آپدیت بعدی ویندوز 10 که قرار است زمستان امسال منتشر شود نگه داشته است.

تعامل راحت‌تر با حساب رایانش ابری وان‌درایو، به همراه اعمال طراحی Fluent در قسمت‌هایی از ویندوز 10 از مواردی است که در این آپدیت جدید شاهد خواهیم بود.

امکان سنجاق کردن مخاطبین موردعلاقه به نوار وظیفه یکی از ویژگی‌های پرکاربردی است که با این آپدیت جدید به ویندوز 10 خواهد آمد.

نسخه آزمایشی نرم‌افزار رصد کردن مسیر چشم کاربر نیز در این آپدیت جدید به ویندوز 10 خواهد آمد.

پس از انتشار این آپدیت به احتمال زیاد ویژگی‌های بیشتری را در آپدیت جامع بعدی ویندوز 10 که آن‌را با نام رمز Redstone 4 می‌شناسیم خواهیم بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.