اسپیکر بلوتوث JBL Boombox با 24 ساعت دوام شارژ رونمایی شد

اگر در بازار به دنبال اسپیکرهای جدید بلوتوثی می‌گردید، اما می‌خواهید که کیفیت صدای بهتری را تجربه کنید، مسلماً آن اسپیکرهای جیبی بلوتوثی برای شما کارساز نخواهند بود. کمپانی JBL به‌تازگی از اسپیکرهای بلوتوثی جدیدی در قالب JBL Boombox رونمایی کرده است.

0

برای آن دسته از شما که با مفهوم Boombox آشنایی ندارند، در دهه 1980 میلادی مردم اسپیکرهای غول‌پیکری را بر شانه‌های خود به اطراف حمل می‌کردند که Boombox نامیده می‌شد و ظاهراً JBL می‌خواهد خاطره آن‌ها را برای کاربران زنده کند. اسپیکرهای جدید در حدود 4.9 کیلوگرم وزن و 50 سانتی‌متر طول خواهد داشت. این اسپیکر به هیچ‌گونه سیمی نیاز ندارد و البته نمی‌توانید آن‌ها را به‌سادگی در کوله‌پشتی خود بیندازید.

این اسپیکرها دارای یک باتری قدرتمند 20000 میلی‌آمپری بوده و به ادعای کمپانی تا 24 ساعت به پخش موسیقی می‌پردازند؛ همچنین می‌توانید از آن برای شارژ کردن دیگر دستگاه‌ها استفاده کنید. اسپیکر جدید دارای استاندارد IPX7 است به این معنی که می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی در ساحل یا نزدیک استخر استفاده کنید. خود اسپیکرها دارای چهار مبدل انرژی نوع اکتیو و دو باس هستند.

متأسفانه در مقایسه با دیگر اسپیکرهای بلوتوثی، JBL Boombox اصلاً ارزان‌قیمت نیست. قیمت 499 یورویی داشته و انتظار می‌رود که در 28 شهریورماه عرضه شود.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.