شیائومی سری جدید از گوشی‌هایش را با اندروید خام معرفی خواهد کرد

درحالی‌که همه منتظر عرضه‌ی جهانی Mi 5X شیائومی بودند، این شرکت چینی اعلام کرده است که گوشی‌های بعدی که معرفی خواهد کرد، از یک سری کاملاً جدید هستند.

0

این اعلام شرکت شیائومی از طریق یک تیزر ویدئویی که در حساب توییتر این شرکت منتشر شد، صورت گرفت. این شرکت در توییتی عنوان کرده است که گوشی هوشمند بعدی آن‌ها دارای دوربین دوگانه است و همین باعث می‌شود که توجه‌ها به سمت گوشی هوشمند Android One منعطف شود.

طبق اخباری که اخیراً منتشر شده است، شیائومی و گوگل با هم‌کاری دیگر این گوشی هوشمند را تولید خواهند کرد. طبق شایعاتی که منتشر شده است، این گوشی Mi A1 نام‌گذاری خواهد شد نسخه‌ی دارای اندروید خام گوشی هوشمند Mi 5X خواهد بود.

متأسفانه هنوز هیچ موردی به‌صورت رسمی تأیید نشده است و تنها می‌دانیم که این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه خواهد بود. مراسم شیائومی در روز چهاردهم شهریورماه در هند برگزار می‌شود و تا آن موقع زمان زیادی باقی نمانده است.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.