سنهایزر سه ایرفون جدید در IFA 2017 معرفی کرد

سنهایزر سه ایرفون جدید در IFA 2017 معرفی کرد، از این سه ایرفون دو مدل‌ آن‌ها در غالب برند جدیدی از جانب سنهایزر معرفی شده‌اند، یک ایرفون دیگر نیز طراحی جدیدی از ایرفون‌های قبلی سنهایزر است.

0

سنهایزر دست پر به نمایشگاه IFA 2017 آمده است و دو برند جدید ایرفون را به همراه یک ایرفون قدیمی که دوباره طراحی شده است را در این مراسم رونمایی کرد.

گل سرسبد ایرفون‌های جدید سنهایزر را با نام Momentum HD1 Free خواهیم شناخت. این ایروفون کیفیت صدای بالایی دارد و به لحاظ زیباشناختی نیز به خوبی طراحی شده است.

ایرفون Momentum HD1 Free سنهایزر به خوبی بر روی گردن قرار می‌گیرد و بین دو گوشی این ایرفون تنها یک رشته سیم برای اتصال وجود دارد. همانند سایر ایرفون‌ها در این محصول نیز شاهد حضور قسمتی برای تنظیم صدا هستیم.

این ایرفون جدید از فناوری‌های AptX، AAC و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند. سنهایزر مدعی است ایرفون Momentum HD1 Free می‌تواند به مدت 6 ساعت در حین پخش موسیقی شارژ نگه دارد. یک محفظه چرمی نیز برای قرار دادن این ایرفون تعبیه شده است.

ایرفون بعدی که سنهایزر در IFA 2017 رونمایی کرد را با نام تجاری CX 7.00BT در بازار خواهیم شناخت. این ایرفون طراحی قدیمی‌تری دارد و با یک بند بر روی گردن مستقر می‌شود.

سنهایزر مدعی است ایرفون CX 7.00BT در رده محصولات خوش‌قیمت این شرکت قرار دارد، در حین معرفی این محصول اشاره‌ای به قیمت آن نشد اما بد نیست بدانید ایرفون‌های خانواده CX سنهایزر عموماً قیمتی بین 50 تا 90 دلار دارند.

سنهایزر در حین معرفی ایرفون  مدل  CX 7.00BT متذکر شد که این ایرفون می‌تواند چیزی حدود 10 ساعت شارژ نگه دارد و در مدت زمان 1.5 ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد.

ایرفون مدل CX 7.00BT تنها از بوتوث نسخه 4.1 پشتیبانی می‌کند اما برای استریم با کیفیت بالاتر می‌توان از این ایرفون با فرمت apt-X نیز استفاده کرد.

در کنار این موارد در ایرفون CX 7.00BT شاهد حضور میکروفن نیز هستیم. سنهایزر در اشاره کرد که ایرفون  CX 7.00BT و Momentum HD1 Free  در آبان ماه امسال راهی بازار خواهند شد.

آخرین ایرفون رونمایی شده از جانب سنهایزر در IFA 2017 مدل IE 80 S نام دارد. این ایرفون مدل جدید ایرفون IE 80 است که قیمتی حدود 359.95 دلار دارد. سنهایزر در خصوص ارتقا کیفیت صدای این ایرفون نسبت به مدل قبلی خود اشاره‌ای نکرده است اما مدعی است ایرفون IE 80 S به لحاظ قرار گیری بر روی گوش راحت‌تر طراحی شده است.

به لحاظ طراحی نیز ایرفون جدید IE 80 S نسبت به مدل قبلی خود کوچک‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

سنهایزر در خصوص ایرفون IE 80 S مدعی است ایرفونی که به خوبی در گوشی قرار بگیرد کیفیت صدای بالاتری را نیز به دنبال خواهد داشت. ایرفون IE 80 S قرار است مهر ماه از جانب سنهایزر راهی بازار شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.