اسپیکر هوشمند 70 دلاری لنوو تنها با تبلت‌های این شرکت کار می‌کند!

لنوو اسپیکر هوشمند Home Assistant Pack مبتنی بر الکسای خود را با قیمت ۷۰ دلار در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد که دارای محدودیتی عجیب‌وغریب است.

0

این اسپیکر هوشمند دارای یک پورت یو‌اس‌بی و یک شیار مخصوص نگه‌داری است که از طریق آن می‌تواند به تبلت‌های اندرویدی لنوو متصل شود. این ایده می‌تواند هوشمندانه یا حداقل آغاز یک ایده‌ی هوشمندانه از طرف این شرکت باشد. با عرضه‌ی Echo Show آمازون، الکسا از حالا دارای بازخوردهای تصویری نیز خواهد بود و داشتن یک صفحه‌نمایش به‌همراه اسپیکر می‌تواند کاملاً منطقی باشد. هم‌چنین از این طریق می‌توان از اسپیکر برای مشاهده‌ی ویدئوها در تبلت استفاده کرد که این مورد هم منطقی به‌نظر می‌رسد. در کل چنین ترکیبی می‌تواند بسیار کاربردی و جذاب باشد.

تا این‌جای کار همه‌چیز هوشمندانه و فکرشده به‌نظر می‌رسد، تا این‌که با یک حقیقت تلخ روبه‌رو می‌شویم. تا زمانی که این اسپیکر به یک تبلت لنوو متصل نباشد، کار نخواهد کرد! علاوه‌براین همیشه باید به برق متصل باشد و دارای باتری نیست.

به‌هرحال این دستگاه نیز مانند هر گجتی دارای ویژگی‌های خاص خودش است. به‌گفته‌ی لنوو این دستگاه دارای یک اسپیکر ۳ واتی و دو میکروفن است که می‌توانند تا شعاع ۳ متری، صدا را تشخیص دهند. بااین‌حال برای یک اسپیکر هوشمند این شعاع تشخیص واقعاً کم است. Home Assistant دارای آداپتور کوچکی است که می‌توان از طریق آن، این تبلت‌های لنوو را به اسپیکر متصل کرد: Tab 4 8, Tab 4 10, Tab 4 8 Plus و Tab 4 10 Plus. شاید این اسامی عجیب به‌نظر برسند، اما اسامی رسمی Tab 4 لنوو هستند.

این پکیج را می‌توان پاسخی به دو سؤال دانست: اول این که چه می‌شد اگر Echo آمازون دارای یک صفحه‌نمایش مانند تبلت بود که قابلیت جداشدن داشت؟ دیگر این‌که چه می‌شد اگر Tab 4 دارای اسپیکر بسیار قدرتمندی بود که قابلیت جداشدن از آن را داشت؟

ما نمی‌توانیم درباره‌ی این‌که آیا این پکیج پاسخ مناسبی به این سؤالات است یا خیر نظری بدهیم، ولی به‌هرحال می‌توان آن را یکی از پاسخ‌های ممکن دانست. این اسپیکر تا دو ماه دیگر وارد بازار می‌شود و جدا از تبلت Tab 4 لنوو به‌فروش می‌رسد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.