اپ‌نت: در خواب درست راه بروید! Sleepwalker-toyworld

با بازی Sleepwalker-toyworld در خواب راه بروید به انتهای رویاهایتان برسید. این بازی پازلی جدید و جذاب را استودیوی JMstudio برای کاربران موبایلی عرضه کرده است.

0

شما به عنوان یک کاراکتری که در خواب راه می‌رود وارد بازی شده و باید در هر مرحله با تعداد حرکات مشخص شده از آن قسمت از رویا بیرون آمده تا وارد مرحله بعدی شده و در نهایت از رویا بیدار شوید. تا زمانی که خوابیده‌اید از رویایتان نمی‌توانید خارج شوید و آنقدر راه می‌روید تا به دیوار برسید. در واقع شخصیت داستان بازی به صورت مستقیم و خطی حرکت می‌کند و وقتی به دیوار برخورد کرد متوقف می‌شود. شما با لمس صفحه حرکات اورا کنترل می‌نمایید.

در هر مرحله تعداد مشخصی حرکت برایتان در نظر گرفته شده و شما باید در همین محدودیت کاراکتر خود را از مخمصه رویاهایش نجات دهید و پازل بی انتهای خواب‌های اورا تکمیل کرده تا رها شوید. این بازی در محیطی زیبا با موسیقی جذابی همراه است که شما را سخت به Sleepwalker-toyworld معتاد می‌کند. چیزی که در بازی ممکن است جان کاراکتر را گرفته و شما را عقب بیندازد اینست که او با دیوار و درها و یا سایر موانع برخورد کند. باید با حرکت آن در جهت‌های مختلف مانع برخوردش شوید. صدها مرحله جذاب Sleepwalker-toyworld را بگذرانید و ساعت‌ها مشغول باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.