شیائومی می میکس 2 بیستم شهریورماه رونمایی خواهد شد

شیائومی سال گذشته و در جریان معرفی گوشی هوشمند می ‌میکس توانست توجه هواداران را به خود جلب کند. حالا این شرکت چینی برای عرضه‌ی نسل جدید این گوشی بی‌حاشیه آماده می‌شود، شیائومی می میکس 2.

0

شیائومی تاریخ عرضه‌ی می میکس 2 را از طریق حساب کاربری رسمی Weibo  تایید کرده است. Weibo  نسخه‌ی چینی توییتر است که شیائومی از این حساب برای تایید زمان رونمایی از دستگاه می میکس بعدی خود استفاده می‌کند.

این  شرکت با انتشار یک تصویر تبلیغاتی بر روی پیج رسمی Weibo زمان عرضه‌ی دستگاه خود را تایید کرده است. از آنجا که هیچ جزئیاتی از خود دستگاه در تصویر نشان داده نشده است چیستی آن هنوز در پرده‌ای از ابهام باقی مانده است.

بر اساس شایعات می میکس 2 از نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت 93 درصدی نمایشگر به مساحت پنل جلو برخوردار است. وجود تراشه‌ی 64 بیتی اسنپدراگون 835، رم بیش از 8 گیگابایت و همچنین دوربین دوگانه از دیگر مشخصه‌های این دستگاه می‌باشد.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.