ایسر دو دوربین 360 درجه اندرویدی با اتصال LTE معرفی کرد

ایسر به‌تازگی دو دوربین جدید را در نمایشگاه IFA در برلین معرفی کرده است و بااینکه هردو دوربین‌های 360 درجه با قابلیت اتصال به LTE هستند، برای اهداف متفاوتی طراحی‌شده‌اند.

0

Holo360 دستگاه همه‌کاره‌ای است که می‌توانید از آن برای گرفتن عکس، ویرایش و به اشتراک گزاری 6.900 عکس و ویدئوهای 4K استفاده کنید. پردازنده اسنپ‌دراگون 625 آن، امکان ویرایش ویدئوها به‌صورت بلادرنگ و صفحه‌نمایش 3 اینچی لمسی آن، امکان ویرایش آثارتان را بدون استفاده از یک گوشی یا یک کامپیوتر فراهم می‌کند. به‌علاوه چون از اندروید نوقا استفاده می‌کند، می‌توانید این تصاویر و ویدئوها را به‌صورت زنده پخش کرده یا از طریق خود دستگاه آن‌ها را آپلود کنید. دیگر برای آپلود عکس‌ها و ویدئوها در تعطیلات، لازم نیست که یک لپ‌تاپ را هم با خود حمل کنید.

درحالی‌که Holo360 برای علاقه‌مندان به شبکه‌های اجتماعی، حرفه‌ای‌ها و عکاسان طراحی‌شده است، دوربین Vision360 ایسر برای افرادی که می‌خواهند در خودروی خود دوربین نصب‌کرده و از همه‌چیز فیلم‌برداری کنند طراحی‌شده است. Vision360 به دو دوربین مجهز شده تا از هر آنچه در اطراف خودروی در حال حرکت شما می‌گذرد، با رزولوشن 4K فیلم‌برداری کند. به گفته کمپانی ایسر، اگر درحرکت دچار حادثه بشوید، دوربین به‌صورت خودکار اطلاعات GPS را به فیلم اضافه کرده و آن را در فضای ابری آپلود می‌کند تا به‌عنوان مدرک نگهداری شود. همچنین دارای ردیاب داخلی بوده و به کاربران اجازه دیدن فیلم‌ها از راه دور را می‌دهد. اگر فراموش کردید که دوربین اکشن GoPro را برای ضبط سفرها و بیرون‌روی‌های خود همراه بیاورید، می‌توانید از Vision360 استفاده کنید.

متأسفانه ایسر اعلام نکرد که از چه زمانی آغاز به عرضه Vision360 می‌کند؛ اما اعلام کرد که Holo360 تا 3 ماه دیگر در آمریکای شمالی عرضه می‌شود. قیمت 429 دلاری داشته و به یک قاب ضد آب نیز مجهز خواهد بود. همچنین این دوربین تا تابستان سال بعد در اروپا، خاورمیانه و آفریقا با قیمتی در حدود 349 یورو عرضه خواهد شد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.