ایسوس لپ‌تاپ گیمینگ ROG Chimera را با صفحه‌نمایش 144 هرتز و گرافیک GTX 1080 معرفی کرد

یکی از ویژگی‌های کمیاب و البته ارزشمند در مانیتور لپ‌تاپ‌های گیمینگ نرخ رفرش تصویر بالاست. ایسوس امروز لپ‌تاپ جدید ROG Chimera خود را با صفحه‌نمایش 144 هرتز معرفی کرد.

0

وقتی یک کارت گرافیک قدرتمند مانند GTX 1080 انویدیا در اختیار داشته باشید بهتر است مانیتور شما نیز توانایی پخش بیش از 60 فریم بر ثانیه را داشته باشد. به همین دلیل ایسوس حالا لپ‌تاپ Chimera خود را با صفحه‌نمایش 17.3 اینچی و 1080p با نرخ تازه‌سازی تصویر 144 هرتز و فناوری G-Sync معرفی کرده است.

این لپ‌تاپ همان‌طور که گفتیم به پردازنده گرافیکی GTX 1080 انویدیا و پردازنده مرکزی Core i7-7820HK با قابلیت اورکلاک مجهز شده تا سریع‌ترین و قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس باشد. بدنه آلومینیومی این مدل مانند اکثر مدل‌های گیمینگ پرچم‌دار ایسوس ترکیبی از دو رنگ نقره‌ای و مسی است. از سایر مشخصات این مدل می‌توان به نورپردازی RGB صفحه‌نمایش و سازگاری انحصاری با اپلیکیشن ایکس‌باکس اشاره کرد. با ROG Chimera می‌توانید بدون نیاز به استفاده از سیم یا دانگل و به‌صورت بی‌سیم کنترلر Xbox One را استفاده کنید.
ایسوس در مورد قیمت و یا زمان عرضه چیمرا هنوز اطلاعاتی را اعلام نکرده اما همان‌طور که می‌دانید برای خرید چنین مدل‌هایی باید بیش از 2000 دلار پول کنار بگذارید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.