هدست واقعیت ترکیبی ایسوس با قیمت 449 یورو رونمایی شد

پس از دل نوبت به ایسوس رسیده که در نمایشگاه IFA 2017 برلین هدست واقعیت ترکیبی خود را برای ویندوز 10 معرفی کند. این هدست قرار است با قیمت 449 یورو وارد بازار شود.

0

هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوز 10 قرار است ترکیبی از دو تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را در اختیار کاربر بگذارند. هدستی که ایسوس معرفی کرده یک کاور سه‌بعدی جذاب در جلو و قابلیت تشخیص 6 درجه آزادی بدون نیاز به سنسور را دارد. این هدست کمتر از 500 گرم وزن دارد و به این ترتیب یکی از سبک‌ترین هدست‌های واقعیت ترکیبی محسوب می‌شود.

این هدست همچنین به وضوح تصویر 3K مجهز بوده و قرار است از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های پلتفرم Oculus Rift و HTC Vive نیز پشتیبانی کند.

ایسوس قیمت این هدست را 449 یورو معادل 535 دلار تعیین کرده درحالی‌که هدست دل چند روز پیش با قیمت 350 دلار (یا 450 دلار با کنترلر) معرفی شده بود. با این وجود هنوز مشخص نیست که برتری‌های هدست ایسوس نسبت به رقبا چیست و باید تا عرضه این هدست‌ها به بازار منتظر بمانیم.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.