ایسر ماوس گیمینگ Predator Cestus 500 را با مقاومت کلیک قابل تنظیم معرفی کرد

Predator Cestus 500 ماوس رده بالای ایسر که مخصوص بازی طراحی شده است. آنچه این محصول را خاص کرده است تغییر حالت مقاومت در برابر کلیک کردن است که به کاربر اجازه می‌دهد بسته به بازی‌ای که انجام می‌دهد آنرا تنظیم کند.

0

گرچه قابلیت تنظیم مقاومت کلیک پس از قدرت ردیابی و راحتی ماوس و در درجه‌ی سوم اهمیت قرار می‌گیرد اما افراد به شیوه‌های مختلفی بر روی ماوس کلیک می‌کنند و داشتن این ویژگی برای یک موس امتیاز است.

ایسر می‌گوید افرادی که بازی‌های اول شخص شوتر انجام می‌دهند کلیک سبک و راحت را ترجیح می‌دهند در حالیکه گیمرهای علاقه مند به بازی‌های استراتژیک از کلیک‌های سنگین و گیردار لذت می‌برند، جالب اینجاست که ما معمولا برعکس این موضوع را شاهد هستیم. بدون شک برد با شرکتی است که امکانات لازم جهت استفاده‌ی کاربر را فراهم کند تا نیازی نباشد برای یک بازی به فکر تغییر ماوس باشیم.

البته ایسر کار چندان تازه‌ای هم انجام نداده است چرا که پیش از این Mamba ماوس ریزر با تکنولوژی تنظیم شدت کلیک با 14 آپشن متمایز تنظیم کلیک که به کمک آچار آلن انجام می‌شد به بازار عرضه شده است. بهتر است این را هم از قلم نیاندازیم که مامبا یک موس بی‌سیم است. تفاوت این دو موس در قیمت آن‌ها است: ایسر 79.99 دلار و مامبا 149.99 دلار قیمت دارد.

به هر حال ایسر وعده داده است که Cestus 500 را آذر ماه به بازار عرضه کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.