اپ‌نت: بازی مدیریت بیمارستان Operate Now: Hospital

تجربه مدیریت بیمارستان و انجام عمل‌های جراحی را با بازی Operate Now: Hospital Doctor به دست بیاورید. این بازی داستانی و شبیه‌سازی بسیار جذاب و محبوب توسط استودیوی Spil Games طراحی و عرضه شده است.

0

در این بازی شما نقش یک جراح را دارید که باید تیم جراحی و بیمارستان خود را اداره نماید. برای هر بیمار تیم متخصص و ابزار اتاق عمل را فراهم کرده و پس از هربار عمل اگر به موفقیت برسید بر اعتبار شما و بیمارستان افزوده شده و در نهایت می‌توانید به عنوان جراح نمونه جوایزی نیز کسب کنید. این جراحی‌ها به صورت بسیار واقعی شبیه‌سازی شده و شما راه‌های مختلفی را برای نجات جان بیمارانتان باید به کار ببرید.

جریان بازی به صورت داستانی درام برای شما نقل می‌شود که در کنار بازی شمارا درگیر یک سری حواشی جذاب نیز کرده تا جوانب مختلف آن‌را نیز تجربه کرده و لذت ببرید. پس از هربار عمل شما می‌توانید ابزار اتاق عمل را ارتقا داده و یا بر مهارت‌های خودتان نیز بیفزایید. ریاست کل بیمارستان و مدیریت انواع قسمت‌های آن حتی مسئولیت بخش هزینه‌‌ها نیز بر عهده شماست. باید کارکنان وظیفه‌شناس را استخدام نموده و مراقب هزینه‌های بیمارستان باشید و در کنار سپری کردن داستانی درام و زیبا به نجات جان انسان‌ها بپردازید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.