سامسونگ رنگ صورتی گلکسی نوت 8 را در تایوان معرفی کرد

غول کره‌ای هفته‌ی گذشته پرچمدار گلکسی نوت 8 را در 4 نسخه به رنگ‌های مشکی (Midnight Black)، طلایی (Maple Gold)، خاکستری (Orchid Gray) و آبی (Deep Blue) در نیویورک معرفی کرد. نسخه‌ی صورتی (Star Pink) این دستگاه نیز امروز در تایوان معرفی و به این فهرست اضافه شد.

0

پس از معرفی گلکسی اس 8 پلاس صورتی رنگ در تاریخ 5 تیر ماه، پرچمدار گلکسی نوت 8 نیز برای نخستین بار در تایوان معرفی شد. بر اساس گزارشات موجود حدود 30% از کل گوشی‌های هوشمند فروخته شده در این کشور صورتی رنگ هستند.

سامسونگ با رنگ کردن بدنه‌ی فلزی دستگاه، دکمه‌ها و حتی قلم S Pen کار را یکسره کرده اما ظاهرا شهامت تغییر یک چیز را در خود ندیده است، نمایشگر پهن با قاب باریک سیاه‌رنگ! دوربین دوگانه نیز دست نخورده مانده است.

گلکسی نوت 8 با ظاهری متفاوت و دل‌فریب از همان نمایشگر 6.3 اینچی AMOLED با رزولوشن 18.5:9 بهره می‌برد. تراشه‌ی اکسینوس 8895، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار درگاه کارت حافظه‌ای با قابلیت پشتیبانی از 256 گیگابایت از دیگر مشخصه‌های سخت‌افزاری این دستگاه هستند.

قیمت این گوشی 34200 دلار جدید تایوان معادل همان 950 دلار آمریکا خواهد بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.