سامسونگ آپدیت اندروید 7 را برای گلکسی اس 5 نئو منتشر کرد

بیش از یک هفته از انتشار اندروید 8 اوریو می‌گذرد. در حالیکه اغلب گوشی‌های پرچمدار به زودی به اندروید اوریو بروزرسانی می‌شوند هستند دستگاه‌هایی که هنوز چشم انتظار دریافت اندروید نوقا باشند.

0

تقریبا دو سال است که گلکسی S5 نئو به بازار عرضه شده است. با توجه به عمر این گوشی احتمالا این آخرین بروزرسانی بزرگ نرم‌افزاری منتشر شده برای این دستگاه خواهد بود. گلکسی اس 5 نئو ابتدا با اندروید آبنبات چوبی به بازار عرضه شده و سپس به اندروید مارشملو آپدیت شده بود.

گلکسی S5 نئو در دو نسخه تولید شد، مدل شماره G903F در اروپا و خاورمیانه و شماره مدل G903W  در کانادا. این نسخه‌ی اروپایی گوشی است که دریافت کننده‌ی بروزرسانی جدید خواهد بود اما احتمالا چند روزی طول می‌کشد تا همه‌ی دستگاه‌ها آنرا دریافت کنند. با نصب این بروزرسانی گوشی شما به نسخه‌ی سخت‌افزار G903WVLU1CQH4 ارتقا پیدا می‌کند.

انتظار می‌رود که نسخه‌ی دیگر نیز با کمی تاخیر به اندروید 7 بروزرسانی شود اگرچه هیچ اخبار رسمی‌ در این خصوص منتشر نشده است.

از طريق gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.