گوشی‌های Galaxy A 2018 سامسونگ شاید با صفحه‌نمایش اینفینیتی عرضه شوند

سامسونگ همیشه هوای گوشی‌های خانواده Galaxy A خود را داشته است و شایع شده که گوشی‌های Galaxy A 2018 سامسونگ ممکن است با صفحه‌نمایش اینفینیتی راهی بازار شوند.

0

اگر به گوشی‌های سامسونگ علاقه داشته باشید به احتمال زیاد خانواده Galaxy A سامسونگ را می‌شناسید، سامسونگ رسم دارد ویژگی‌های برتر سال گذشته گوشی‌های پرچمدار خانواده S خود را در گوشی‌های خانواده Galaxy A سال بعد استفاده کند.

در این زمینه می‌توان به ویژگی صفحه‌نمایش همیشه روشن و ضد آب بودن اشاره کرد که در گوشی‌های خانواده گلکسی A مدل 2017 شاهد بودیم. اکنون نیز که بازار صفحه‌نمایش‌های بدون حاشیه و باریک‌تر داغ است شایع شده که سامسونگ در مدل‌های Galaxy S 2018 خود از صفحه‌نمایش Infinity Display استفاده کند.

البته با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر در دست است در این زمینه هنوز نمی‌توان قضاوت دقیقی داشت، این نکته را نیز باید یادآور شویم که سامسونگ رسم دارد گوشی‌های خانواده Galaxy A خود را دی یا بهمن ماه هر سال معرفی کند.

احتمال زیادی وجود دارد که سامسونگ برای حفظ رقابت میان گوشی‌های خانواده Galaxy A و خانواده Galaxy S در مدل‌های 2018 گوشی‌های Galaxy A از صفحه‌نمایش اینفینیتی با رزولوشن فول اچ‌دی و نسبت تصویر 18.5:9 استفاده کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.