هدست واقعیت ترکیبی Dell با قیمت ۳۶۰ دلار عرضه خواهد شد

هدست‌های واقعیت ترکیبی کم‌کم از راه می‌رسند و اکنون نوبت Dell است که هدست واقعیت ترکیبی خود را با قیمت 360 دلار معرفی کند.

0

هدست واقعیت ترکیبی Dell Visor اولین هدست Dell است که برای پلتفرم واقعیت ترکیبی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

شرکت Dell اعلام کرد که هدست Dell Visor قرار است نهایتا تا پایان آبان‌ ماه جاری با قیمت 349,99 دلار راهی بازار شود. لازم به ذکر است که این هدست واقعیت ترکیبی با دو کنترلر به قیمت 449,99 دلار به فروش خواهد رسید.

اردیبهشت ماه امسال بود که خبرهای عزم Dell برای ساخت هدست واقعیت ترکیبی به گوش رسید. در همان زمان پلتفرم جدید واقعیت ترکیبی نیز از جانب مایکروسافت معرفی شد.

واقعیت ترکیبی پلتفرمی است که ترکیبی از تجربه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در نمایش‌های اولیه این پلتفرم نیز بیشتر شاهد استفاده واقعیت مجازی در هدست‌های واقعیت ترکیبی بوده‌ایم.

با این حساب شاید در موج اول هدست‌های واقعیت ترکیبی تنها شاهد واقعیت مجازی باشیم. می‌توان گفت Dell در خصوص قیمت هدست واقعیت ترکیبی Dell Visor جانب انصاف را نگه داشته است و با هدست واقعیت ترکیبی خوش‌قیمتی طرف هستیم.

البته به این نکته نیز اشاره کنیم که هدست‌های واقعیت مجازی قیمت مناسب‌تری دارند، برای نمونه می‌توان به هدست واقعیت مجازی Vive اشاره کرد. این هدست به همراه تمامی لوازم جانبی که دارد با قیمت 599 دلار به فروش می‌رسد.

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift نیز به همراه کنترلر‌های این هدست با قیمت 399 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به این ترتیب مایکروسافت و Dell باید سیاست‌های فروش بهتری را در اختیار مشتری برای متقاعد کردن وی به خرید هدست واقعیت ترکیبی Dell Visor اتخاذ کنند.

همان‌گونه که اشاره شد پلتفرم واقعیت ترکیبی به تازگی از جانب مایکروسافت معرفی شده است و کاربران هنوز به درستی نمی‌توانند در این پلتفرم با چه چیزی طرف هستند.

هدست واقعیت ترکیبی Dell Visor وزن سبکی دارد و به راحتی بر روی سر قرار می‌گیرد و کاربر به سرعت می‌تواند این هدست را از روی سر بردارد و جلوی خود را مشاهده کند.

به غیر از این موارد باید دید مایکروسافت چه محتوایی را برای پلتفرم واقعیت ترکیبی ارائه خواهد کرد تا از این طریق شاهد افزایش تقاضا برای این دسته از هدست‌ها باشیم.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.