ال‌جی: قابلیت‌های صوتی V30 را در هیچ گوشی هوشمند دیگری تاکنون ندیده‌اید!

ال‌‌جی مدعی است گوشی هوشمند V30 که قرار است طی چند روز آینده رونمایی شود از چنان قابلیت صوتی برخوردار است که تا کنون هیچ گوشی هوشمند دیگری به خود ندیده است.

0

V30 قرار است به مبدل صوتی 32 بیت Hi-Fi Quad DAC پیشرفته مجهز شود که در مقایسه با قابلیت Hi-Fi Quad DAC گوشی V20 از آپشن‌های بیشتری جهت بهینه‌سازی برخوردار است.

از ویژگی‌های Hi-Fi Quad DAC پیشرفته می‌توان به وجود فیلترهای دیجیتال و presetهای صدا اشاره کرد. شرکت سازنده‌ی این محصول مدعی است که کاربران V30 با معمولی‌ترین تجهیزات می‌توانند یکی از با کیفیت‌ترین صداهایی را که دیگر کاربران با استفاده از هدست‌های گران قیمت از آن بهره‌مند می‌شوند تجربه کنند.

ال جی در ادامه می‌گوید مقدار اعوجاج صدا به 0.0002 درصد کاهش پیدا کرده است. به علاوه تکنولوژی مورد استفاده در V30 امکان استریمینگ صوتی باکیفیت را فراهم می‌کند. اپلیکیشن HD Audio Recorder استفاده شده در دستگاه می‌تواند همزمان از گیرنده‌ی صوتی به عنوان میکروفون استفاده کند.

در آخر غول کره‌ای اعلام کرده که شرکت بنگ اند اولوفسن (B&O Play) کار بهبود کیفیت صدای V30 را به عهده داشته و قابلیت‌های اختصاصی دیگری را نیز به آن اضافه کرده است. V30 نیز مثل برادر بزرگتر خود با هدفون‌ B&O Play عرضه می‌شود. گفته می‌شود برخلاف G6 تمام نسخه‌های V30 از مبدل صوتی قدرتمند Quad DAC برخوردارند.

در هفته‌ای که گذشت شرکت ال‌جی ویدیویی از گوشی V30 منتشر کرد و قابلیت صدای فراگیر یا Immersive را به نمایش گذاشت.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.