اپ‌نت: اندازه‌گیری سرعت حافظه SD Card Test Pro

برای تست سرعت کارت حافظه‌تان از اپلیکیشن SD Card Test Pro استفاده کرده تا از میزان کارایی آن اطمینان خاطر داشته باشید. این اپ را Zoltán Pallagi برای کاربران اندروید طراحی و به بازار عرضه کرده است.

0

کار کردن با این اپ که حجم کمی نیز دارد برای افرادی که حتی به ساده‌ترین کارکردهای گوشی‌های اندروید نیز آشنایی ندارند بسیار ساده و قابل استفاده می‌باشد. حافظه و سرعت کارت‌های حافظه بر روی آن‌ها درج شده است اما گاهی ممکن است برخی افراد برای سودجویی بیشتر این اطلاعات را به غلط گفته باشند. شما به راحتی و با استفاد از SD Card Test Pro می‌توانید خودتان به این اطلاعات دست پیدا کنید. در عین حال از بسیاری از زبان‌های دنیا نیز پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن SD Card Test Pro برای این است که بدانید کارت حافظه شما با چه سرعتی اطلاعات را می‌خواند و یا با چه سرعتی می‌تواند اطلاعات را بنویسد. این حافظه می‌تواند هم شامل حافظه داخلی و هم خارجی باشد. به طوری‌که حتی از تقلبی یا اورجینال بودن آن نیز اطلاع می‌یابید. اپ SD Card Test Pro برای هرکدام از بخش‌هایی که حافظه دستگاه شمارا درگیر کرده‌اند اطلاعات سرعت جدا در اختیارتان قرار داده و در نهایت آن را به صورت یک نمودار برایتان به نمایش می‌گذارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.