اپ‌نت: ترکیب هنرمندانه تصاویر و اشکال هندسی Shapical Pro

ویرایشی جدید و خاص بر روی تصاویر خود انجام دهید با اپلیکیشن Shapical Pro که توسط Sixhands Apps برای دارندگان گجت‌های موبایلی طراحی شده است.

0

کار کردن با این اپ به سادگی انجام می‌پذیرد؛ کافی‌ست آن را دانلود و نصب کرده و سپس به ویرایش تصاویرتان بپردازید. برای وارد کردن تصاویر شما چند راه خواهید داشت. یکی استفاده از دوربین و گرفتن عکس در همان لحظه بوده و دیگری استفاده از تصاویر گالری می‌باشد. حالت سومی هم وجود دارد که در آن به صورت پیش فرض تصاویری در اختیارتان گذاشته خواهد شد و یا به اینترنت وصل شده و تصویر مدنظرتان را جستجو نمایید. گزینه‌ای که به صورت یک لامپ نشان داده شده در واقع ایده‌هایی هستند که به شما داده می‌شوند تا از آن‌ها استفاده کرده و بدانید هر شکل را به چند شیوه می‌توانید به کار ببرید.

بعد از انتخاب عکس موردنظر یکی از اشکال هندسی را انتخاب کرده و با لمس انگشتان آن را جابجا کرده و یا اندازه آن را به دلخواه تغییر دهید. انواع بسیار گوناگونی از اشکال هندسی در اختیار شما قرار داده می‌شوند که بر روی هرکدام می‌توانید تغییراتی از جمله تغییر ضخامت، عمق و رنگ را نیز اعمال نمایید. علاوه بر استفاده از اشکال هندسی ویرایش‌هایی نظیر چندلایه کردن تصویر، مات کردن آن و پاک کردن بخش‌هایی از آن نیز در Shapical Pro برایتان ممکن خواهد بود. در نهایت روند اعمال تغییرات را نیز می‌توانید مشاهده کرده و تصویر نهایی را ذخیره نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.