سامسونگ نسخه جدید Gear VR را سازگار با گلکسی نوت 8 معرفی کرد

سامسونگ شب گذشته در کنار گوشی گلکسی نوت 8، از نسخه جدید هدست واقعیت مجازی Gear VR هم رونمایی کرد که البته نسبت به مدل قبلی به‌روزرسانی قابل توجهی را دریافت نکرده است.

0

همان‌طور که مدانید، گلکسی نوت 8 سامسونگ از لحاظ ابعاد نمایشگر، بزرگ‌ترین گوشی هوشمندی است که توسط این کمپانی کره‌ای ساخته شده و همین امر موجب عدم سازگار آن با هدست‌های Gear VR موجود در بازار می‌گردد. سامسونگ با توجه به همین موضوع ساعاتی پیش نسخه جدید Gear VR را معرفی کرد که به خوبی از نمایشگر 6.3 اینچی نوت 8 پشتیبانی می‌کند.

مشخصات  نسخه جدید Gear VR سامسونگ نسبت به مدلی که چند ماه برای گوشی‌های سری گلکسی اس 8 معرفی گردید، چه در ظاهر و چه در مشخصات تفاوتی نداشته و حتی قرار است با همان قیمت 129.99 دلاری به بازار عرضه شود.

همچون مدل قبلی، در کنترل فیزیکی این محصول نیز یک تاچ پد وجود دارد که از تمام جسچرهای حرکتی دست پشتیبانی خواهد کرد. همچنین دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و دکمه‌های ناوبری در برنامه‌ها در این کنترلر تعبیه شده‌اند. توجه داشته باشید که هرچند نوت 8 با مدل‌های قبلی Gear VR سازگاری ندارد، با این حال نسخه جدید هدست واقعیت مجازی سامسونگ به خوبی از سایر گوشی‌های سامسونگ مانند اس 8، اس 8 پلاس، اس 7، اس 7 اچ، اس 6، اس 6 اچ، اس 6 پلاس و نوت 5 پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ برخلاف سال‌های گذشته، مانور تبلیغاتی زیادی بر روی هدست واقعت مجازی جدید خود ایجاد نکرده و امسال خبری از تخفیف‌های ویژه برای پیش خرید کنندگان این محصول وجود ندارد. نکته آخر آنکه هرچند گوشی‌های سری گلکسی اس 8 با پلتفرم واقعیت مجازی Daydream گوگل سازگاری دارند، با این حال شرکت سازنده هنوز هیچ اطلاعاتی نسبت به پشتیبانی نوت 8 از این پلتفرم منتشر نکرده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.