یوتافون 3 سرانجام با دو صفحه‌نمایش رسماً رونمایی شد

چندی پیش یوتافون 3 در چین معرفی شد اما مشخصات فنی آن مشخص نشد. اکنون اما شاهد رونمایی رسمی یوتافون 3 با دوصفحه‌نمایش در پشت و جلوی گوشی هستیم.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد خبر رونمایی گوشی یوتافون 3 در چین به چشم شما خورده است، این رونمایی بازتاب زیادی نداشت و  اکنون به صورت رسمی شاهد رونمایی یوتافون 3 و قیمت‌ این گوشی هستیم.

گوشی یوتافون 3 با قیمت 340 و 460 دلار قرار است در بازار به فروش برسد و فروشگاه بزرگ JD.com از تاریخ 14 شهریور پیش‌فروش این گوشی‌ها را آغاز می‌کند. قرار است در نهایت YotaPhone 3 در تاریخ 27 شهریور به دست مشتری‌ها برسد.

مشخصات فنی گوشی یوتافون 3

پردازنده هشت‌هسته‌ای اسنپ‌دراگون 625 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگایابت حافظه‌ذخیره‌سازی را در YotaPhone 3 شاهد هستیم. این گوشی صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی دارد و از رزولوشن Full HD برخوردار است. یک باتری 3300 میلی‌آمپری نیز در YotaPhone 3 خودنمایی می‌کند.

تا این قسمت به لحاظ سخت‌افزاری شاهد ویژگی بارزی در YotaPhone 3 نیستیم اما بد نیست بدانید اهرم فروش گوشی‌های YotaPhone در قسمت صفحه‌نمایش پشت گوشی است.

این صفحه‌نمایش از جنس E-Ink ساخته شده و برای مطالعه کتاب و مستندات بسیار بهتر از صفحه‌نمایش‌های فعلی است که در گوشی‌های همراه شاهد آن هستیم. صفحه‌نمایش پشت گوشی یوتافون 3 ابعادی برابر با 5.2 اینچ دارد و از رزولوشن 720p بهره گرفته است.

در قسمت پشت YotaPhone 3 به غیر از صفحه‌نمایش سیاه‌و‌سفید که مخصوص کتابخوان‌هاست شاهد حضور یک دوربین 12 مگاپیکسلی با فلش LED نیز هستیم. در جلوی یوتافون 3 نیز یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی حضور دارد.اندروید نوقا نسخه 7.0 نیز امور نرم‌افزاری یوتافون 3 را برعهده گرفته است.

گوشی YotaPhone 3 ایده‌ جالبی در زمینه استفاده از صفحه‌نمایش E-Ink دارد اما مدل‌های قبلی YotaPhone به بازارهای جهانی زیادی راه‌ پیدا نکرده‌اند. با این حساب چه بسا با توجه به سخت‌افزار قابل قبول در YotaPhone 3 شاهد عرضه رواج بیشتر این محصول باشیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.