سامسونگ مانیتور گیمینگ فوق عریض QLED خود را با نسبت تصویر 32:9 رونمایی کرد

سامسونگ مراسم Gamescom 2017 را مغتنم شمرد و مانیتور فوق عرض CHG90 خود را با فناوری QLED و نسبت تصویر 32:9 رونمایی کرد.

0

سامسونگ مانتیور QLED و فوق عریض خود را با مدل CHG90 در جریان مراسم Gamescom 2017 رونمایی کرد. این مانیتور فوق عریض تجربه‌ای شبیه به مشاهده فیلم‌های سینمایی در فرمت IMAX را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

آقای Seog-gi Kim مدیر ارشد واحد تصاویر بصری سامسونگ در حین رونمایی این محصول مدعی شد این مانیتور ماحصل جدیدترین فناوری‌ و نوآوری‌های سامسونگ است و بازی کردن در این مانیتور گیمرها را نسبت به رقبا یک سر و گردن بالاتر نگه می‌دارد.

از طرف دیگر احساس بازی در این مانیتور بسیار لذت بخش است و گیمر در مدت‌زمان‌های طولانی خسته نمی‌شود.

مانیتور مدل CHG90 سامسونگ، یک مانیتور فوق عریض 49 اینچی است که از نسبت تصویر 32:9 بهره گرفته است، در این مانیتور که رزولوشنی برابر با 3840 در 1080 پیکسل دارد شاهد حضور فناوری HDR نیز هستیم. این مانیتور برای بالابردن تجربه گیمرها به صورت منحنی طراحی شده است.

سه حالت مختلف تازه‌سازی تصویر نیز در فرکانس‌های 144, 120 و 60 هرتز نیز برای تنظیم وجود دارد. میزان پاسخ‌دهی تصویر مانیتور مدل CHG90 سامسونگ نیز تنها 1 میلی‌ثانیه است.

به لطف حضور فناوری Quantum dot و HDR در این مانیتور شاهد نمایش بسیار واقعی رنگ‌ها و تصاویر هستیم. برای بالابردن تجربه گیمرها در این مانیتور یک حالت مخصوص گیم نیز تعبیه شده است.

سامسونگ مدعی شد مانیتور 49 اینچی گیمنیگ فوق عریض جدید این شرکت با دو مانیتور 27 اینچ با نسبت تصویر 16:9 که در کنار یکدیگر گذاشته شده باشند برابری می‌کند.

با این حساب کاربران حرفه‌ای می‌توانند به غیر از گیم از این مانیتور برای انجام کارهایی که نیاز به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر دارد استفاده کنند.

به لحاظ طراحی نیز در مانیتور مدل CHG90 با طراحی مینیمالیستی طرف هستیم، قاب این مانیتور مشکی و مات است و بر روی پایه‌ای زیبا قرار گرفته است. ارتفاع این مانیتور نیز به راحتی از جانب کاربر قابل تنظیم است.

دو درگاه پورت HDMI, یک درگاه پورت VGA و پورت‌های خروجی صدا از مواردی هستند که در پشت مانیتور مدل CHG90 سامسونگ به چشم می‌خورد.

قرار است این مانیتور فوق عریض در ماه آینده راهی بازار شود اما تاکنون سامسونگ اشاره‌ای به قیمت آن نکرده است.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.