شرکت HyperX هدفون جدید گیمینگ خود را با نام Cloud Alpha معرفی کرد

شرکت HyperX پس از دو سال تحقیق خانواده جدید هدفون‌های Cloud Alpha را برای گیمینگ با کیفیت صدای بالا و راحتی در حین استفاده معرفی کرد.

0

شرکت HyperX حدود دو سالی می‌شود که در حال تحقیق برای ساخت هدفون جدیدی برای گیمرها است. نتیجه این تحقیقات را نیز اکنون در هدفون Cloud Alpha که به تازگی از جانب HyperX معرفی شده است شاهد هستیم.

در این هدفون شاهد طراحی دوگانه موسوم به Dual-Chamber برای گوشی‌ها هستیم تا از این طریق میزان صدای بلند باس از صدای کم باس تفکیک بیشتری داشته باشد. از طرف دیگر طراحی دوگانه در قسمت گوشی‌های هدفون باعث کاهش صدای محیط اطراف نیز خواهد شد و گیمرها صدایی رسا را در تمام اطراف خود احساس خواهند کرد.

در کنار کیفیت بالای صدا که گیمرها همیشه به دنبال آن هستند، راحتی هدفون در استفاده برای مدت زمانی طولانی نیز یکی دیگر از مواردی است که گیمرهای حرفه‌ای همیشه از آن یاد می‌کنند. به همین دلیل در هدفون Cloud Alpha شاهد طراحی خاصی هستیم تا گیمر به راحتی بتواند از این هدفون برای ساعت‌های متوالی استفاده کند.

در ساخت بدنه هدفون Cloud Alpha از آلومینیوم استفاده شده است و در نتیجه با هدفونی سبک طرف هستیم. امکان تنظیم صدا و قطع کردن میکروفون هدفون نیز از طریق کابلی که در این هدفون تعبیه شده است میسر می‌شود. این کابل بسته به تمایل کاربر قابل جدا شدن از هدفون است.

شرکت‌ HyperX هدفون Cloud Alpha را به گونه‌ای طراحی کرده است تا با بیشتر کنسول‌های رایج بازی و همچنین کامپیوترهای خانگی از طریق جک 3.5 میلی‌متری قابل اتصال و استفاده باشد.

هدفون Cloud Alpha قرار است در تاریخ سوم مهر ماه جاری با قیمت 99.99 دلار راهی بازار شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.