اپ‌نت: محاسبات فیزیکی و ریاضی با Math & Physics Calculations

این اپ یک ماشین حساب هوشمند با نام Math & Physics Calculations است به شما کمک می‌کند تا علاوه بر انجام محاسبات ساده ریاضی به حل مسائل نسبتاً پیچیده فیزیک نیز بپردازید. این اپ توسط Toys of Black Box برای کاربران اندرویدی ارائه شده است.

0

با نصب این اپ و ارائه مسائل ریاضی و فیزیک به آن مشاهده خواهید کرد که چگونه با سرعت بالایی آن‌ها را حل کرده و روند حل مسائل را نیز فرمول‌وار برایتان به نمایش می‌گذارد. به طوری‌که شما مراحل حل مساله را خواهید دید و مشاهده می‌کنید که در هر مرحله از چه فرمولی استفاده شده است. این مسائل شامل ساده‌ترین فرمول‌های ریاضی تا دشوارترین آن‌ها از جمله مسائل 3 بعدی مانند هرم، کره، مخروط و… و معادلات درجه دوم، انواع نمودارها و توابع می‌باشند.

مسائلی فیزیکی قابل حل توسط Math & Physics Calculations شامل انواع مسائل برق و الکتریسیته، فرکانس، انرژی جنبشی و… بوده است. کار با این بسیار ساده بوده و برای همه آسان و قابل فهم می‌باشد. چرا که تنها نیاز است داده‌ها را به اپ معرفی کرده تا به صورت خودکار در فرمول موردنظر قرار داده و در نهایت جواب را ارائه دهد. تمامی مراحل نیز گویا و واضح می‌باشد. این اپ دارای محیطی زیبا و جذاب بوده و دارای تنوع زیادی در نمایش و تم زمینه است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.