نسخه جدید کروم‌بوک پیکسل و نسخه کوچک‌تر گوگل هوم در راهند

سورپرایزهای گوگل تمامی ندارد. گوگل دیروز رسماً از اندروید اوریو رونمایی کرد و حالا معلوم شده که این شرکت بخشی از برنامه‌هایش را برای نیمه دوم سال نگه داشته است.

0

زمان دقیق برگزاری رویداد سخت‌افزاری گوگل اعلام نشده اما بر اساس تاریخ‌های برگزاری پیشین احتمالا اواسط پاییز خواهد بود. این رویداد به معرفی گوشی‌های جدید اندرویدی پیکسل گوگل محدود نخواهد بود.

یک منبع معتبر باخبر از برنامه‌های گوگل می‌گوید این شرکت بر روی یک دستگاه کروم‌بوک پیکسل جدید و یک نسخه‌ی کوچکتر گوگل هوم کار می‌کند که هر دو همزمان با معرفی گوشی‌های هوشمند پیکسل 2 در رویداد 24 مهر معرفی می‌شوند.

اطلاعات چندانی در خصوص  این دستگاه‌ها وجود ندارد، تنها چیزی که می‌دانیم این است که مینی گوگل هوم احتمالا قیمتی ارزان‌تر از نسخه‌ی فعلی دارد و کروم‌بوک پیکسل نیز احتمالا با قیمت اولیه‌ی 799 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع smartphones
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.