هماتلکام نماینده موتورولا در ایران گوشی موتو ایکس 4 را لو داد!

با این‌که موتورولا هنوز رسماً گوشی Moto X4 خود را رونمایی نکرده شرکت ایرانی هماتلکام تصاویری از این گوشی را به همراه مشخصات فنی آن در کانال تلگرام خود منتشر کرده است!

0

موتو ایکس 4 قرار است به‌زودی معرفی شود و پیش از این نیز تصاویری و مشخصاتی از این گوشی به بیرون درز کرده بود اما حالا در یک اتفاق نادر و جالب شرکت هماتلکام نماینده ایرانی موتورولا تصاویر این گوشی را در کانال تلگرام خود منتشر کرده است.

با این‌که تصویر درج شده از مشخصات موتو ایکس 4 کیفیت بالایی ندارد اما به لطف درز شایعات پیشین حالا می‌توان مطمئن بود که موتو ایکس 4 با صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی و 1080p، پردازنده 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 630، 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت رم، باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی و شاید مهم‌تر از همه دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی واید بهره می‌برد.

این گوشی قرار است همین هفته به‌صورت رسمی معرفی شود اما ظاهراً موتورولا چند نسخه از آن‌را به نمایندگان رسمی خود در کشورهای مختلف ارسال کرده و به لطف هماتلکام حالا تصاویر باکیفیتی از این گوشی را در اختیار داریم. به نظر می‌رسد همواره این رسانه‌های خارجی نیستند که باید گجت‌های هوشمند را افشا کنند؛ کسی چه می‌داند شاید روزی در این زمینه خودکفا شدیم!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.