شایعه: سامسونگ موجودی اولیه اسنپ‌دراگون 845 را برای گلکسی اس 9 رزرو کرده است!

رقابت بهار سال جاری بین پرچم‌دارها کاملاً به نفع طرف سامسونگ بود؛ چراکه از همان ابتدا تمام موجوی اولیه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ را برای گوشی‌های هوشمند خود رزرو کرده بود.

0

تأثیر رزرو کلی موجودی اولیه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ تا جایی بود که ال‌جی تصمیم گرفت پرچم‌دار خودش، یعنی جی ۶ را با اسنپ‌دراگون ۸۲۱ روانه‌ی بازار کند. این در حالی بود که بقیه‌ی شرکت‌ها مثل اچ‌تی‌سی، شیائومی و سونی هنوز گوشی‌های خود را به بازار عرضه نکرده بودند.

به‌نظر می‌رسد که این تاکتیک برای سامسونگ بسیار مفید بوده است که حالا شایعه شده است این شرکت همین کار را برای پرچم‌دار بعدی خودش در سال ۲۰۱۸ انجام می‌دهد و تمامی موجودی اولیه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۵ را برای گلکسی اس ۹ رزرو می‌کند. این اطلاعات از طرف یک بلاگر در Weibo منتشر شده است که سابقه‌ی خوبی در فاش‌کردن اطلاعات داشته است. او ادعا می‌کند که سامسونگ و کوالکام هم‌اکنون قرارداد خود برای این رزرو را منعقد کرده‌اند و این کار قطعاً صورت می‌گیرد.

می‌توان انتظار داشت که مانند سال جاری، سامسونگ اجازه‌ی تحرک به رقبای خود ندهد و از این‌که موجودی دستگاه‌هایش کافی خواهد بود، اطمینان پیدا کند. این می‌تواند خبر بسیار بدی برای شرکتی مثل ال‌جی باشد؛ گرچه شایعات دیگری با همین مضمون برای ال‌جی منتشر شده است.

با این که نمی‌توان خیلی به این شایعات تکیه کرد، اما وقتی افزایش فروش ۱۵ درصدی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را نسبت به اس ۷ و اس ۷ اج مشاهده می‌کنیم، درمی‌یابیم که قطعاً تقاضای خرید برای گلکسی اس ۹ بالاتر هم خواهد رفت و منطقی است که سامسونگ از چنین حربه‌ای استفاده کند.

اگر این اطلاعات درست باشد، احتمالاً باید منتظر شگفتی‌های جدیدی -مثل حسگر اثر انگشت درون صفحه در گلکسی اس ۹ باشیم؛ همان‌طور که اس ۸ با صفحه‌نمایش Infinity Display خودش همگان را شگفت‌زده کرد.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.