تماشا کنید: ویدئوهای تبلیغاتی جدید سامسونگ برای دوربین و قلم S-Pen گلکسی نوت 8

غول کره‌ای پیش از رونمایی رسمی از گلکسی نوت بعدی، دو ویژگی مهم آن را در دو ویدئوی تبلیغاتی معرفی کرده است که در ادامه آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

0

این دو ویدئو قابلیت‌هایی را نشان می‌دهند که به عقیده‌ی سامسونگ، پیش از معرفی رسمی نیاز به بازاریابی و مانور بیش‌تری روی آن‌ها وجود دارد.

اولین ویدئو قابلیت زوم اپتیکال دوربین گلکسی نوت ۸ را نشان می‌دهد. هم‌چنین در آن شاهد افکت بوکه (یک تکنیک خاص در عکاسی) هستیم که کاربران از طریق دوربین گلکسی نوت ۸ می‌توانند به‌راحتی اقدام به ثبت آن کنند. این مشاهدات دقیقاً مطابق شایعاتی است که پیش‌تر مبنی بر زوم اپتیکال ۲ یا ۳ برابری دوربین گلکسی نوت ۸ منتشر شده بود.

البته که یکی از ویژگی‌هایی که خانواده گلکسی نوت را از دیگر فبلت‌ها متمایز می‌سازد، قلم S-Pen آن است. در ویدئوی دوم نیز سامسونگ روی ویژگی‌ها و کارهای خاصی که می‌توان با این قلم انجام داد تمرکز کرده است.

انتظار می‌رود که قابلیت جدیدی به گلکسی نوت ۸ اضافه شود تا با استفاده از آن کاربران بتوانند طرح‌های رسم‌شده‌ی خود با قلم S-Pen را تنها با یک کلیک با دیگران به اشتراک بگذارند. هم‌چنین انتظار می‌رود که قابلیت‌های بیش‌تری برای این قلم در مراسم اول شهریورماه سامسونگ معرفی شود.

منبع PhoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.