انتشار تصادفی تصاویر رسمی گلکسی نوت 8 در وب‌سایت سامسونگ!

گلکسی نوت 8 هنوز رسما رونمایی نشده است اما ظاهرا شاهد انتشار تصادفی تصاویر رسمی گلکسی نوت 8 در وب‌سایت سامسونگ بودیم.

0

چیزی تا رونمایی گلکسی نوت 8 باقی نمانده است، اما تجربه نشان داد که سامسونگ رازنگه‌دار خوبی برای پرچمدار جدید خود نبود و اطلاعات و تصاویر مختلفی از این گوشی پرچمدار پرطرفدار در فضای اینترنت دست به دست می‌چرخد.

اکنون نیز از قرار معلوم تصاویر گلکسی نوت 8  در وب‌سایت رسمی سامسونگ به صورت اتفاقی منتشر شده است.

با خبر شدیم گلکسی نوت 8 در وب‌سایت رسمی سامونگ در فهرست گوشی‌های گلکسی به صورت تصادفی ظاهر شده و پس از مدتی نیز صفحه‌ مربوطه حذف گردید. اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد چشم شما به خبر درز پیدا کردن تصویر رندرشده گلکسی نوت 8 سامسونگ  افتاده است. 

با این حساب می‌توان گفت سامسونگ حداقل در خصوص مخفی‌کاری ظاهر گلکسی نوت 8 چیزی زیادی برای پنهان کردن ندارد و در نتیجه انتشار تصادفی گلکسی نوت 8 در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز اشتباه جبران ناپذیری نخواهد بود.

به این نکته نیز اشاره کنیم تصویری که از گلکسی نوت 8 در وب‌سایت رسمی سامسونگ منتشر شده مربوط به نسخه آنلاک شده این گوشی پرچمدار است.

کاملاً مشخص است که سامسونگ پس از این که متوجه قرار دادن تصادفی تصویر گلکسی نوت 8 در وب‌سایت رسمی خود شده است این صفحه را حذف کرده است و در حال حاضر کاربران با وارد کردن آدرس این صفحه با پیام خطا روبرو می‌شوند.

سامسونگ قرار است گلکسی نوت 8 را رسما طی مراسمی در نیویورک در تاریخ اول شهریور ماه رونمایی کند، در پایان به این نکته هم اشاره کنیم که احتمالاً نوت 8 قیمتی حدود هشتصد یورور خواهد داشت.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.