شیائومی شاید یک گوشی اندروید وان عرضه کند

گوگل علاقه‌ زیادی به گسترش بازار گوشی‌های اندروید وان دارد و احتمال دارد که شیائومی نیز یک گوشی اندروید وان راهی بازار کند.

0

گوشی‌های اندروید وان گوگل تاکنون راهی بازار کشورهای توسعه‌یافته نشده‌اند و این گوشی‌ها را را در بازار سایر کشورها نیز به وفور مشاهده نمی‌کنیم اما چیزی که مهم است این امر است که گوگل در معرفی گوشی‌های اندروید وان ثابت قدم بوده است.

به همین دلیل احتمال می‌رود که گوگل و شیائومی در حال ساخت یک گوشی دیگر اندروید وان باشند. گوشی هوشمند Xiaomi Mi 5X شیائومی در حال حاضر در بازار چین به فروش می‌رسد اما به تازگی این گوشی در یکی از مراجع تایید سخت‌افزار گوشی‌ها در اندونزی مشاهده شده است.

جالب اینجاست که برخلاف مدل Xiaomi Mi 5X که در چین به فروش می‌رسد در این گوشی خبری از رابط کاربری MIUI نیست و ظاهرا نرم‌افزار این مدل از گوشی Xiaomi Mi 5X توسط گوگل توسعه داده شده است.

با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی Xiaomi Mi 5X که مشخصات آن در مالزی مشاهده شده همان گوشی اندروید وان گوگل است که با همکاری گوگل و شیائومی قرار است ساخته و روانه بازار شود.

در حال حاضر به غیر از این گمانه‌زنی‌ها خبر دیگری از این گوشی رمز‌آلود منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود در مراسم معرفی نام نسخه بعدی اندروید که قرار است در تاریخ دوشنبه سی‌ام تیرماه برگزار شود، خبرهایی بیشتری را نیز در خصوص گوشی اندروید وان شیائومی شاهد باشیم.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.