گلکسی نوت 8 احتمالا ۲۴ شهریورماه عرضه خواهد شد

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ در اول شهریورماه در مراسمی که در شهر نیویورک برگزار می‌شود از گلکسی نوت ۸ رونمایی می‌کند و طبق شایعات احتمالاً از روز ۲۴ شهریورماه به‌دست مشتریان خواهد رسید.

0

فاش‌کننده‌ی معروف گوشی‌های هوشنمد، ایون بلس در حساب توییتر خود اشاره به این نکته کرده است که پیش‌فروش گلکسی نوت ۸ درست یک روز پس از معرفی آن آغاز می‌شود و سپس از ۲۴ شهریورماه وارد بازارها خواهد شد.

او هم‌چنین ادعا کرده است که به همراه گوشی‌های پیش‌فروش‌شده یک عدد حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایت میکرو‌اس‌دی، به‌علاوه‌ی یک شارژر وایرلس یا تنها یک دوربین ۳۶۰ درجه به مشتریان اهدا خواهد شد. مشتریان اروپایی اما داک DeX سامسونگ را دریافت خواهند کرد.

اخیراً تصاویر تازه‌ای از این گوشی هوشمند فاش شده است که نشان می‌دهد صفحه‌نمایش آن بزرگ‌تر از گلکسی نوت ۷ است و هم‌چنین حاشیه‌ی کم‌تری دارد. پیش‌تر نیز تصاویری از دوربین دوگانه و سنسور اثرانگشت پشت آن منتشر شده بود.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.