اپ‌نت: قراردادن ویدئو به‌عنوان پس‌زمینه با SuperWall Video Wallpaper

تاکنون اپ‌های مختلفی در زمینه تصاویر پس‌زمینه متحرک به شما معرفی شده است. اکنون شمارا با اپلیکیشن SuperWall Video Wallpaper که توسط Design Twice با هدف قراردادن ویدئو در پس‌زمینه برای کاربران اندرویدی طراحی شده است آشنا می‌کنیم.

0

گجت اندرویدی شما به صورت پیش‌فرض دارای تصاویری‌ست که از آن‌ها به عنوان تصاویر پس‌زمینه استفاده می‌شود و نیز در کنار آن‌ها تصاویر متحرکی نیز برای این استفاده درنظر گرفته شده است. اپلیکیشن SuperWall Video Wallpaper این قابلیت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا هر تصویر و یا ویدئویی را که دارید در پس‌زمینه قرار دهید. می‌توانید تصاویری که با دستگاه خود تهیه کرده و یا از طریق‌های دیگری دریافت کرده‌اید را به تصویر پس‌زمینه تبدیل نمایید.

این اپ از فرمت‌های ویدئویی MVK و 4kKK پشتیبانی کرده و نیز می‌تواند تمامی تصاویر شما را به صورت زنجیروار به عنوان تصویر متحرک نمایش دهد. این اپ قابلیت قرار دادن فایل صوتی بر روی تصاویر متحرک را نیز دارد و هچنین می‌توانید با چرخش دستگاه چرخش تصاویر را نیز داشته باشید. تصاویرتان را در انواع سایزها و حجم‌ها به SuperWall Video Wallpaper ارائه داده و از آن‌ تصاویر پس‌زمینه متحرک بخواهید. به راحتی برای ویدئوهای خود پلی‌لیست تهیه کنید تا دسترسی آسان برایتان مهیا شود و برای خروج آسان نیز کافی‌ست سه بار صفحه را لمس نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.