ایسوس: تمام گوشی‌های سری زن‌فون 3 و زن‌فون 4 به اندروید O آپدیت خواهند شد

ایسوس سابقه خوبی در انتشار آپدیت‌‌های اندروید ندارد اما ظاهرا قصد جبران این امر را دارد و اعلام کرده است که تمام گوشی‌های سری زن‌فون 4 و زن‌فون 4 به اندروید O آپدیت خواهند شد.

0

ایسوس در زمینه انتشار آپدیت‌های اندروید برای گوشی‌های خود سابقه‌ خوبی به جا نگذاشته است، این امر به حدی است که گاهی اوقات حتی گوشی‌های تازه معرفی شده ایسوس نیز با نسخه‌های قدیمی اندروید راهی بازار می‌شوند.

در این زمینه می‌توان به گوشی ZenFone 3 Zoom اشاره کرد که با اندروید نسخه 6.0 مارشملو راهی بازار شد. حتی ساعت‌های هوشمند ZenWatch 3 و ZenWatch 2 نیز به عنوان آخرین ساعت‌های هوشمندی شناخته می‌شوند که موفق به دریافت اندروید ور نسخه 2.0 شده‌اند.

اما ظاهرا ایسوس قصد جبران این سابقه نه چندان خوشایند را دارد و در حین معرفی ZenFone 4 رسما اعلام کرد که تمامی گوشی‌های خانواده زن‌فون 4 و زن‌فون 3 به اندروید O آپدیت خواهند شد.

ایسوس با اعلام این خبر متذکر شد که رابط کاربری ZenUI 4.0 نیز بر روی اندروید O نصب می‌شود. این رابط کاربری را هم اکنون در گوشی ZenFone 4 k نیز شاهد هستیم. بد نیست بدانید در رابط کاربری ZenUI نسخه 3.5 چیزی حدود 35 اپلیکیشن به صورت پیش فرض نصب شده بود که در نسخه 4.0 این رابط کاربری، تعداد این اپلیکیشن‌ها به 13 کاهش داشته است.

به این ترتیب می‌توان گفت ایسوس نیز سیاست رابط‌های کاربری سبک‌تر را همانند اچ‌تی‌سی در پیش گرفته است.

ایسوس در کنار معرفی ZenFone 4 چند گوشی دیگر را نیز خارج از این برند رونمایی کرد که در این زمینه به ZenFone AR می‌توان اشاره کرد. با این حساب وضعیت دریافت آپدیت اندروید O برای این گوشی‌ها همچنان نامشخص است.

انتظار می‌رود تا ایسوس تمامی گوشی‌های سری زن‌فون 4 و زن‌فون 3 را در نیمه دوم سال میلادی 2018 به آپدیت اندروید O ارتقا دهد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.